"Uppdatering" Kring PSN 05/01

Medlem
"Uppdatering" Kring PSN 05/01

Halloj allihop! Jag tänkte att jag ska ge er lite info om Press konferansen som varit idag.
Alla här på fz har jag sett undrat över kompensationen vad det blir. Sedan om hur det ligger till med kreditkortsinfon och så. Och till sist när allt är uppe igen.
Kompensationen: Ja kompensationen kommer att vara till alla användare (Även psn+ användare vad jag försått det som.) vara en månad psn+ gratis, och sen när playstion store är uppe igen kommer det vara flera gratis downloads.
Kreditkortsinfo: Statusen har inte förendrats mycket kring den känsliga infon, det är fortfarande så att dom säger att det verkar into som att det har hänt gellande det men håll koll på era konton. (Och om ni är skit rädda och skiter snart ner er med all info som drösar på er kan ni ju alltid beställa ett nytt kreditkort eventuellt spärra det temporärt.)
När allt kommer vara uppe igen: Jo det är en fråga som jag också vill ha exakt svar på nu på studs, Men tror inte ens sony vet exakt när. Men som det är nu så kommer PSN vara uppe denna veckan med en tvångsuppdatering för att kunna använda det sedan en tvångs reset på passworden. Alla tjänster kommer vara uppe innan månaden är slut säger dom. När PSN går online så notera att in Playstaion Store kommer också vara uppe det kommer att komma senare.

PS: Snälla klaga inte på min stavning eller punkter och kommatecken. Ska iväg på grillfest nu och skrev detta i hast för eran skull.

Om det är nåt mer ni undrar över så tryck på länken nedan:
http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1165399p1.html

Medlem

tack för infon.. hoppas det kommer online snart, jag struntar i kompensation jag har inte förlorat nåt egentligen..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

tack för infon.. hoppas det kommer online snart, jag struntar i kompensation jag har inte förlorat nåt egentligen..

Fantasktiskt att du är så pass possesivt inställd. Vill inte vara en munter-mördare men om du tänker efter att du köpt en produkt som har en onlinetjänst för alla online-spel sidan inte får ta del av den produkten ett tag pågrund av att dålig säkerhet i systemet sedan kreditkortsinfo som blivit stulet är inte jätte kul heller. En del köper ju faktiskt bara spel för MP:n men men. Alltid kul att någon är possesiv här på forumet, det brukar vara mest tjafs och gnäll.

Medlem

Jag har inga problem med att en onlinetjänst strular, inget är felfritt här i världen, inte heller det man kanske betalar för. Det är nått folk borde lära sig och leva med. men jag är lite orolig över kontokortsinfon :/

Jaja, hoppas iaf de får igång det snart och att de får tag i de som ligger bakom (och ger dem jobb).


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag har inga problem med att en onlinetjänst strular, inget är felfritt här i världen, inte heller det man kanske betalar för. Det är nått folk borde lära sig och leva med. men jag är lite orolig över kontokortsinfon :/

Jaja, hoppas iaf de får igång det snart och att de får tag i de som ligger bakom (och ger dem jobb).

Du menar och ger dom 20-30 års fängelse sedan att de aldrig har rätten till att äga en dator konsol eller mobil i fortsättningen. Det är vad jag hoppas på gella fall. PS:Förstår precis din tanke tänker hälften så också och hälften annat.

1
Skriv svar