Hetaste släppen i maj

Medlem

Kul initiativ!
Såklart kommer någon förr eller senare påpeka att "hot or not" - mätaren är korrupt och det blir foliehatt åt folket som vanligt, men med dagens tempo är det riktigt trevligt att få lite kommande spelsläpp fint förpackat.

Inaktiv

the witcher 2 assassins of kings är enda spelet i listan som är extremt lovande samt har en lång utvecklingstid. har sj förbokat witcher 2 ce...

edit: dessutom ser witcher 2 sjukt snyggt ut. medans fable 3 o LA:N bara ser okej ut. sedan blir det väl o köpa dirt 3 på rea...

Medlem

The Witcher 2 ska bli riktigt kul att lägga vantarna på, redan förbokat.
Dirt 3 verkar lovande men vill ha lite recensioner innan jag bestämmer mig om jag ska köpa, och då ifall det ska va till 360 eller PC...

Medlem

bra ihopsatt video tycker jag, helt klart något ni får göra om för kommande månader!

Medlem

väntar på att the witcher 2 ska ramla ner i postinkastet. ska bli gött.

Medlem

Det blir definitivt L.A. Noire för hela slanten! Med endast en hake.. Jag måste väcka upp gamla bettan från de döda.. YLOD sucks.

Fan att Lego hängde upp levande gubbar och apa... Dölja verkligheten för de små.. illa illa


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Mount and Blade: With Fire and Sword kommer också ut i maj. Vilken månad!

MFC
Medlem

Lego kan stoppa upp en strumpa i ....

Börjar tröttna på Lego-franchisen som helt ballat ur.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

LA Noire ska köpas från den här listan


signatur

Game long and prosper

Medlem

L.A. Noire kommer bli så GRYMT!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

1a Dirt 3

2a L.A. Noire


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hur kan Fable 3 till PC vara något annat än iskallt? En sunkig port på ett sunkigt spel borde ju inte kunnat bli annat tycker man...

KoP
Medlem

L.A noir och Dirt 3. Två säkrade köp under maj månad. Det blir mumma!

Inaktiv

The Witcher 2 kommer nog bli super efter all Gameplay man sett. Men L.A. Noire har knappt visat någon riktig lång gameplay vilket gör mig lite skeptisk och Brink kan bli kul ifall kompisarna köper det.

Medlem

Kan inte förneka att Dirt 3 ser lovande ut.

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Brain:

Härligt! Sitter och väntar på att få L.A. Noire och The Witcher 2 hemskickade. Hetaste spelsläppen enligt mig i år.

Fable III ska också bli kul att testa!

har du inte glömt något som "Duke Nukem Forever", "Battlefield 3" och kanske detta inte är en av de hetaste men väldigt intressant titel enligt mig "Brink". Gella fall dom 2 första är ju också riktigt heta spel för 2011 eller vad säger du?

Visst, det är heta spel, men enligt mig är de inte särskilt intressanta. The Witcher 2 och L.A. Noire vågar göra något som andra inte gör och är därför hetast i år. Jag är trött på Call of Duty/Medal of Honor-kloner. Skyrim är visserligen intressant det med ... men jag vågar inte ha alltför stora förhoppningar då klivet från Oblivion verkar vara alldeles för litet. Duke Nukem Forever verkar tråkigt och icke-stimulerande. MEN det blir nog ett köp när priset sjunkit under 100kr.

Ja,ja. Förstår dig, Det är ju sant att det är inte första gången man har sett call of duty black ops hehe. Sedan DNF vet jag att alla tycker olika mycket om. Ja detta är ju igenkligen bara smak sak.

Medlem

De spel som jag själv tycker är "hetast" är The Witcher 2 och LA Noire. Synd som tusan bara att Wticher 2 verkar använda sig av DRM som visserligen inte är lika "drakonisk" som de flesta spel som släpps idag men ändå är betydligt sämre än det första (som också var en anledning till att jag skaffade det och funderar på att köpa det ännu en gång). Jag vet att de som köper spelet via GoG slipper detta men jag vill kunna slippa detta när jag köper en fysisk vara.

La Noire verkar kunna bli ett av de bästa spelen i år, grymt imponerad av tekniken de använt för att få till verkligare ansikten.

Medlem

The Witcher 2, Brink och Dirt 3 är dag 1 köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

The Witcher men kommer helt klart spela Fable 3

Medlem

L.A Noire helt klart!
Sen har man inte cash att hotta upp gamla bettan så man får njut av Witcher 2, känns illa. För det om något ser gudomligt kul ut.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Har redan Fable 3 till xboxen så det är "bara" the Witcher 2 som jag väntar på att det ska trilla ned i lådan


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Brain:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Brain:

Härligt! Sitter och väntar på att få L.A. Noire och The Witcher 2 hemskickade. Hetaste spelsläppen enligt mig i år.

Fable III ska också bli kul att testa!

har du inte glömt något som "Duke Nukem Forever", "Battlefield 3" och kanske detta inte är en av de hetaste men väldigt intressant titel enligt mig "Brink". Gella fall dom 2 första är ju också riktigt heta spel för 2011 eller vad säger du?

Visst, det är heta spel, men enligt mig är de inte särskilt intressanta. The Witcher 2 och L.A. Noire vågar göra något som andra inte gör och är därför hetast i år. Jag är trött på Call of Duty/Medal of Honor-kloner. Skyrim är visserligen intressant det med ... men jag vågar inte ha alltför stora förhoppningar då klivet från Oblivion verkar vara alldeles för litet. Duke Nukem Forever verkar tråkigt och icke-stimulerande. MEN det blir nog ett köp när priset sjunkit under 100kr.

Ja,ja. Förstår dig, Det är ju sant att det är inte första gången man har sett call of duty black ops hehe. Sedan DNF vet jag att alla tycker olika mycket om. Ja detta är ju igenkligen bara smak sak.

Japp! Det är ju det det gör.
DNF förstår jag tjusningen med och tycker själv att sådan humor är rätt skoj ... dock ingenting jag kommer att betala 500kr för! Därför väntar jag några månader tills priset gått ner!


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Den där mätaren borde ha snurrat flera varv och sen sprängts av överhettning åt The Witcher 2. Årets hetaste release.

Inaktiv

Dirt 3 har man ju typ inte hört ett smack om?
Uppenbarligen var inte konkurrensen direkt mördande...

Medlem

Det blir The Witcher 2, Brink och L.A Noire för min del. Samt Section 8: Prejuidice som släpps snart.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

LA Noire helt klart månaden hetaste.. Får lägga FIFA 11 till sidan en stund

Medlem

The Witcher 2 är ju givet, tror även på LA Noire.
Fable 3 har man redan spelat, Dirt 3 är inte min genre, Lego blir väl okej som alltid och Brink ser i dagsläget lite enformigt ut, men den som lever får se ^^

Medlem

Tycker nog release listan är det "Feature" GT har som passar minst i videoform? Ge oss en bra skriven månadsrelease lista istället och gör Video på något annat


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Blir Witcher 2 för mig, men LA.Noire ser fan nice ut med! Vet någon vad låten under Fable III klippet heter förresten?

Medlem
Skrivet av gregari:

Blir Witcher 2 för mig, men LA.Noire ser fan nice ut med! Vet någon vad låten under Fable III klippet heter förresten?

Trailern i fråga den är ifrån är denna:

http://www.fz.se/filmer/20101013/fable-iii-revolution-launch-...

Låten verkar vara denna:

http://www.youtube.com/watch?v=Nm9LEFETNOo


signatur

Videomupp

123
Skriv svar