Nya detaljer om PSN-krisen avslöjade

Robot
Nya detaljer om PSN-krisen avslöjade

Sony förbereder ett "välkommen tillbaka"-program för alla Playstation-ägare – men vet fortfarande inte när Playstation Network är tillbaka.

#sony


Medlem
Nya detaljer om PSN-krisen avslöjade

kung

Medlem

Gött för er som har ps3. Tror jag

Medlem

Sweet! Låter gött tycker jag.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Snice...
Hoppas på lite finsnus!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag tror nog vi kan säga att Sony har lärt sig en ganska stor läxa. Undrar om det här påverkar releasen av deras nästa stationära konsol? :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fan va najs!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jag tror nog vi kan säga att Sony har lärt sig en ganska stor läxa. Undrar om det här påverkar releasen av deras nästa stationära konsol? :-/

Kanske inte releasen, men försäljningen. Folk kommer vara så nojiga när den släpps skulle jag kunna tro. Mig exkluderad. Dock hoppas jag inte att det blir något problem, jag är alltid med Sony och Playstation. Plus PC förstås

Medlem

Tycker att 30 dagar va "lite" snålt... men men va fan ska man göra det är ju bara att tacka å ta emot


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

"märks förbättrat stöd för data-försvar och kryptering, förbättrade möjligheter att känna av mjukvaruintrång inom nätverket, otillåten access och ovanliga aktivitetsmönster och implementeringen av extra brandvägga"

Något de borde haft dag ett men det är ju bra att de äntligen verkar ha insett detta.

Medlem

J nu längtar man efter online spelande. m.m . Men det får vänta 2-3 dar förmodlar jag.

PS: Äntligen kom denna artikeln ut i nyheterna här på fz. Gjorde nämligen innan idag en tråd i sub-forumet Sony. För att alla skulle få veta.

Medlem

Grymt! Hade det varit skitföretag som Activision så hade vi inte fått ett skit, varför ska konsumenter få gratis prylar tänker nog Bobby Kotick


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem
Skrivet av Javas:

Grymt! Hade det varit skitföretag som Activision så hade vi inte fått ett skit, varför ska konsumenter få gratis prylar tänker nog Bobby Kotick

Actvision 3 användarna får som kompensation för att activision network liggat nere. En dag Activision+ för 130 kr istället för 160 kr. Hehe kanske lite överdrivet men kunde inte låta bli.

Medlem

Ha, precis vad jag påstod då, obvious Sony is obvious.
Självklart kompenserar de med något som inte kostar dem ett öre, som en månads "PSN plus" gratis, de kommer nog att tjäna på det hela då många vill fortsätta att få allt och inte bli lämnade i kylan när det gäller demon/beta etc.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ha, precis vad jag påstod då, obvious Sony is obvious.
Självklart kompenserar de med något som inte kostar dem ett öre, som en månads "PSN plus" gratis, de kommer nog att tjäna på det hela då många vill fortsätta att få allt och inte bli lämnade i kylan när det gäller demon/beta etc.

Hur skulle de annars kompensera tycker du?

Medlem

Tur för Sony att de har börjat med vouchers, annars hade de varit helt kokta.
Mmm. 30 dgr. nja, 45 hade varit bättre.
Jag hoppas det blir som så att man får välja ett eller två spel i välkommen tillbaka paketet. = )


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Proximately:

Jag tror nog vi kan säga att Sony har lärt sig en ganska stor läxa. Undrar om det här påverkar releasen av deras nästa stationära konsol? :-/

Kanske inte releasen, men försäljningen. Folk kommer vara så nojiga när den släpps skulle jag kunna tro. Mig exkluderad. Dock hoppas jag inte att det blir något problem, jag är alltid med Sony och Playstation. Plus PC förstås

Håller med till stor del, tycker dock rätt synd om Sony att behöva skylla sig själva för att de inte visste säkerheten var tillräcklig för ett par människor med kli i fingrarna för att förstöra för 2,2milj betalande människor samt företag och hota USAs säkerhets servrar.

Jag hoppas det är DEM som lär sig en läxa när de väl åker fast.

Medlem

Sony had it coming. Är man ett företaget som visar sig så självsäkert som de har gjort genom att stämma folk hit och dit i olika branscher, så får de ta och räkna med konsekvenserna!

"Keep your friends close, but your enemies closer" är något Sony borde anamma. Lär er av dem som hackar era konsoller eller piratkopierar era produkter. Deras "terror-teknik" fungerar inte utan gör det bara värre för dem själva.

Tycker inte det minsta synd om Sony.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Sony had it coming. Är man ett företaget som visar sig så självsäkert som de har gjort genom att stämma folk hit och dit i olika branscher, så får de ta och räkna med konsekvenserna!

"Keep your friends close, but your enemies closer" är något Sony borde anamma. Lär er av dem som hackar era konsoller eller piratkopierar era produkter. Deras "terror-teknik" fungerar inte utan gör det bara värre för dem själva.

Tycker inte det minsta synd om Sony.

Jag tycker inte det minsta synd om hackarna eller vad dom har gjort. "infact" hoppas jag att de får dödsstraff eller att nån skjuter dom i benen eller nåt så de aldrig kan gå mer.

Inaktiv

lol, som plåster på såren så erbjuds utvald ersättning, alltså erbjuder sony sånt som är mest billigast för dom själva, och det nöjer sig tydligen folk med.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Jag tycker att det här har varit/är en ok upplevelse kommer att fira när psn är tillbaka.

Medlem
Skrivet av About 666 Ewoks:

lol, som plåster på såren så erbjuds utvald ersättning, alltså erbjuder sony sånt som är mest billigast för dom själva, och det nöjer sig tydligen folk med.

Det där argumentet är otroligt dåligt. Det är som om ICA ger dig gratis mjölk men du vägrar ta emot den för att du istället ville ha Flintastek.

Allt gratis är gott!

Medlem

För er som bara vill ha mer kompensation: För helvete, va glada att ni får något överhuvudtaget, dom hade kunnat välja den vägen också...att inte ge oss något alls...

Medlem
Skrivet av Bohica:

Tycker att 30 dagar va "lite" snålt... men men va fan ska man göra det är ju bara att tacka å ta emot

Hur är 30 dagar snålt? Det låg nere en vecka?

Medlem

jag har läste annan sida och dom säger det ska börja imorgon psn på ps 3. ni kan kollar http://www.webpronews.com/playstation-network-back-online-wit...

1
Skriv svar