Final Fantasy XI får Ultimate Collection

Robot
Final Fantasy XI får Ultimate Collection

Final Fantasy XI fyller nio och det firar Square Enix med att släppa Abyssea Edition, den enda version du behöver av det klassiska online-rollspelet.

#final-fantasy-xi, #final-fantasy-xiv


Medlem
Final Fantasy XI får Ultimate Collection

FFXI är grymt bra och om dom kunde ha använt koncepten för FFXIV så hade det varit så mycket bättre... men FFXIV verkar gå bättre nu med det nya teamet bakom sig men kommer nog dröja ett par månader till innan jag gör ett nytt försök.

Medlem

Kan Square Enix vara snäl och lägga ner hela Final Fantasy XIII serien och börja om från början. Jag vill ha ett riktigt RPG spel.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Kan Square Enix vara snäl och lägga ner hela Final Fantasy XIII serien och börja om från början. Jag vill ha ett riktigt RPG spel.

Uh... vad har denna nyheten med FF13 att göra?

Medlem
Skrivet av Hanga:

Kan Square Enix vara snäl och lägga ner hela Final Fantasy XIII serien och börja om från början. Jag vill ha ett riktigt RPG spel.

Håller helt med dig asså. Dom gjorde min favoriter och nu är de mina Call of duty black ops spel hehe. Lite liknande är det ju i historien.

Medlem

FFXI är utan tvekan det värsta spel jag någonsin rört, finns inget jag kunde uppskatta med det och en jävla massa jag avskydde, så som hur sjukt fult det är och den extrema copy paste världen, dom brutalt sega striderna och alla jävla tid man vart tvungen att sitta å vänta på bättre tider.

Medlem
Skrivet av Hanga:

Kan Square Enix vara snäl och lägga ner hela Final Fantasy XIII serien och börja om från början. Jag vill ha ett riktigt RPG spel.

XIII är ett riktigt RPG, och ett bra sådant. Inget mästerverk men många verkar döma spelet för snabbt, det blir bara bättre och bättre.

1
Skriv svar