Vampyrgodis på Xbox Live

Robot
Vampyrgodis på Xbox Live

Veckans gulderbjudande på Xbox Live har fått Castlevania-feber.

#castlevania-harmony-of-despair, #castlevania-symphony-of-the-night


Medlem
Vampyrgodis på Xbox Live

Hmm, har aldrig spelat Symphony, kanske ska man ta sig en titt. Någon som testat livevarianten? Är det en rak port från originalet?


signatur

Videomupp

Medlem

Jag har spelat Symphony och yeah, det är en rak port. Tror inte de har ändrat något alls. Det var nog på PSP-versionen de piffa upp röstskådespelet lite. Riktigt bra spel, rekommenderar det massor.

Harmony of Despair har jag dock haft väldigt tråkigt med. Det enda man gör är grindar items i hopp om att bli lite bättre för att sen kunna få bättre items och sen... ja... jag har inte haft så kul med det ännu (spelat 8 timmar hittills). Det är inte alltid man lyckas komma in i ett team där man är sex spelare och när man väl lyckas är det inte ens säkert att det håller genom flera spelomgångar. Sen är det otroligt repetivt.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm, har aldrig spelat Symphony, kanske ska man ta sig en titt. Någon som testat livevarianten? Är det en rak port från originalet?

Ja, det nästan allt är intakt. Det enda som är förändrat till min vetskap är låten som skall spelas i Credits-skärmen efter man klarat spelet. De var något krångel med licensen för låten (Eftersom det var en tredjepartsartist som gjort den) så det fick ersätta den med en annan låt från spelet.

Medlem

Symphony är bara ett måste. Kört igenom det 12 gånger


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Harmony of Despair är ju dessvärre tämligen menlöst. Men Symphony är ju något alla bör avnjuta, om man nu lyckats missa det sedan tidigare.

1
Skriv svar