Return of the whitefro!

Flakmonkey
Return of the whitefro!

[ia=26323; large]

Jag har försökt hålla mig till en klippning var sjätte/sjunde vecka just för att undvika det här, men eftersom det senaste tillfället inföll med min operation så har det dröjt lite längre den här gången och ja då blir det här resultatet. I dag tog jag dock äntligen tag i saken och bokade in en tid med min frisör så att jag ska bli av med det mesta av håret. Och tur är nog det för annars hade nog hela lönen gått åt till hårjox

#blogg

Return of the whitefro!

Varför tänker jag på Will Farell


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blev det en dubbeltid hos frisören?

Störtskönt ju, om jag hade varit du hade jag behållit det. Inte många som kan skryta med whitefro!

Flakmonkey

Jag blev faktiskt liknad vid Will Farell i en långkörartråd på jobbet som gick under namnet "Samma mamma", man får ta det med en klackspark Två timmar lär det ju krävas hos frisören iaf, men jag färgar det ju lite också så att det får liv, så trist råttfärgat annars... och skulle jag behålla det så skulle jag bli ruinerad samtidigt som det är rätt irriterande ^^

Episkt, har du produkter eller är den genuine? ifall den är äkta så ska du följa Sebastians råd behålla whitefro!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar