Ubisoft börjar göra film

Robot
Ubisoft börjar göra film

Spelhuset skapar Ubisoft Motion Pictures – ska syssla med filmversioner av deras populära spelserier.

#ubisoft


Medlem
Ubisoft börjar göra film

Prince of Persia-filmen måste varit en av de absolut tråkigaste skitfilmer jag sett någon gång. Hoppas de lyckas göra något ordentligt, men det tvivlar jag enormt på.

Medlem

Antar att Ghost Recon: Future Soldier-filmen kommer behandlas av nämnda avdelning? Ni vet, projektet som skulle fungera som promotion till spelet.


signatur

Imperator

Medlem

Har en film till spel eller spel till film port någonsin lyckats?

Medlem

Förväntar mig konstiga filmer som är klippta lite här och där... Skulle inte förvåna mig om det slank med lite bakom-kulisserna material också


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av vbal:

Har en film till spel eller spel till film port någonsin lyckats?

De gammla james bond spelen var ju kul när de kom. Tomb Rider är väll skapliga filmer iallafall

Medlem

Jahå:( Där gick Assassin´s Creed varumärket förmodligen 97% säkert i graven nu blir det över hypat och säkert snabbjobb bara för pengarna. Godnatt Ezio Auditore Requiescat in pace

Medlem

Fan vad bra att Ubisoft tar tag i det här. Hellre att de sätter en standard på kavlitet när det kommer till deras egna varumärke än att någon sketen pengakåt jävla fittgubbe köper rätten för att skapa filmer kring deras spel-serier.

Riktigt jävla bra! Bara hoppas på att de kommer vara lika petiga med karaktärer/milöer osv. i filmerna som de är i spelen.. Bara hoppas! Detta kan bli bra.

Medlem
Skrivet av vbal:

Har en film till spel eller spel till film port någonsin lyckats?

GoldenEye till N64. Sen finns det en hel del äldre spel som baseras på filmer som är helt ok, t.ex. The Lion King, Aladdin, Batman Returns, Jurassic Park, och en hel del Star Wars spel (bla Lego Star Wars).

Medlem

tjaa, dom kanske är bättre på film än på spel.

Medlem

"Ubisoft anställer Uwe Boll".

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Ubisoft anställer Uwe Boll".

HAHAHAHA, när han sa att han skulle sluta göra film om 1(?) miljon personer skrev under en lista för att sedan lägga upp ett klipp på sig själv när han ber alla att dra åt helvete

Tomb Raider är ju helt sevärda filmer, Hitman filmen var också okej! Men Bolls skit.. usch att han förstörde Far Cry och Postal


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Hannu87:

tjaa, dom kanske är bättre på film än på spel.

Gnäll!

Jag tycker flertalet av deras spel är bra, nu senast ACB.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

"I dagsläget finns ingen information om vilka stordåd som planeras"
Jag läste "terrordåd". Haha! Har läst för mycket om Bin Laden på sistone...

Fast det stämmer kanske. Finns risk att filmerna blir terrordåd istället för stordåd.

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Ubisoft anställer Uwe Boll".

Det var min första tanke när jag läste rubriken


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar