Hjälp till att avtäcka Assassin's Creed: Revelations

Robot
Hjälp till att avtäcka Assassin's Creed: Revelations

Nästa Assassin's Creed är på god väg att avslöjas. Allt Ubisoft vill att du gör är att gilla och dela en länk. Just nu ligger aktiviteten på 23 % och vi har redan en teaser. Vad händer när vi når 100?


Medlem
Hjälp till att avtäcka Assassin's Creed: Revelations

Undrar om man kommer få spela som Ezio igen?
Plus hoppas jag på att man slipper vänta längre på pc versionen... börjar bli lite trött på det.

Medlem

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Jag har hört rykten om att vi ska få spela Altair igen, men vi får se.

Edit: Såg inte att det stod i nyheten om att någon redan sett detta, men aja :B

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Undrar om man kommer få spela som Ezio igen?
Plus hoppas jag på att man slipper vänta längre på pc versionen... börjar bli lite trött på det.

Man kommer nog få spela som Ezio! Titta på loggtexten i första videon i den första sekunden. Loggen säger tydligt "eauditore". Alltså Ezio Auditore.


signatur

Imperator

Medlem

Aha.. Det står iof resetting efter det meddelandet.. Jag tar tillbaka vad jag sa


signatur

Imperator

Medlem

Kanske en helt ny lönnmördare?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det vore ju helt klart tråkigt om de bara återanvände samma tidsperioder och karaktärer en gång till.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Samma här, tycket det börjar bli löjligt. Även om de vill ha reklam för sina spel så är det ett väldigt löjligt sätt att göra de på.

Medlem

Enligt uppgift ska producenten sagt att Altaïr story är över. Gissar på att det blir en helt ny karraktär.. Eller så blir det en hel story ur Desmonds ögen

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Fr0gg0.:

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Samma här, tycket det börjar bli löjligt. Även om de vill ha reklam för sina spel så är det ett väldigt löjligt sätt att göra de på.

Ja herregud va löjliga dem är som marknadsför sina spel där det finns som allra mest människor... Löjligt var ordet!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Fr0gg0.:

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Samma här, tycket det börjar bli löjligt. Även om de vill ha reklam för sina spel så är det ett väldigt löjligt sätt att göra de på.

Med tanke på att Facebook har en jävla massa miljoner medlemmar så är nog det det bästa forumet att promota. Sen att ni har bilden av facebook att det bara är skitungar och p12or som använder det alá bilddagboken är ju er förlust. Istället för att behöva leta upp alla saker som en utvecklare publicerat om ett spel på diverse internetsidor drar man bara in på FB och gillar spelsidan så finns allt där. Praktiskt var ordet sa bull. Ingen som tvingar dig att adda en massa polare på ditt konto, du kan ju ha ett där du bara har koll på diverse spel och annat du är intresserad av.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv
Skrivet av V1per:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Fr0gg0.:

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Samma här, tycket det börjar bli löjligt. Även om de vill ha reklam för sina spel så är det ett väldigt löjligt sätt att göra de på.

Ja herregud va löjliga dem är som marknadsför sina spel där det finns som allra mest människor... Löjligt var ordet!

Det är min egen åsikt, då de mest vill att folk ska gilla för att låsa upp något som kan ha något med spelet å göra, se Dragon Age 2's "lås upp nya föremål" på FB.

Skrivet av daskedennis:

Med tanke på att Facebook har en jävla massa miljoner medlemmar så är nog det det bästa forumet att promota. Sen att ni har bilden av facebook att det bara är skitungar och p12or som använder det alá bilddagboken är ju er förlust. Istället för att behöva leta upp alla saker som en utvecklare publicerat om ett spel på diverse internetsidor drar man bara in på FB och gillar spelsidan så finns allt där. Praktiskt var ordet sa bull. Ingen som tvingar dig att adda en massa polare på ditt konto, du kan ju ha ett där du bara har koll på diverse spel och annat du är intresserad av.

Personligen tycker jag inte att FB är vare sig informativt när de gäller spel eller särskilt kul. Att behöva se att 30 av mina polare gillar CoD istället för tex Grim Fandango berättar bara hur sent de har kommit in i spel världen.

Medlem

Om kollar så ser man en arabisk text eller vad det är. Sen ser man en gammal byggnad. vem vet ryktena kanske stämmer att vi får spel Altair igen.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Fr0gg0.:

Har inte facebook så kan inte gilla. Gillar inte att alla börjar använda sig av facebook för att "promota" grejer.

Samma här, tycket det börjar bli löjligt. Även om de vill ha reklam för sina spel så är det ett väldigt löjligt sätt att göra de på.

Ja herregud va löjliga dem är som marknadsför sina spel där det finns som allra mest människor... Löjligt var ordet!

Det är min egen åsikt, då de mest vill att folk ska gilla för att låsa upp något som kan ha något med spelet å göra, se Dragon Age 2's "lås upp nya föremål" på FB.

Skrivet av daskedennis:

Med tanke på att Facebook har en jävla massa miljoner medlemmar så är nog det det bästa forumet att promota. Sen att ni har bilden av facebook att det bara är skitungar och p12or som använder det alá bilddagboken är ju er förlust. Istället för att behöva leta upp alla saker som en utvecklare publicerat om ett spel på diverse internetsidor drar man bara in på FB och gillar spelsidan så finns allt där. Praktiskt var ordet sa bull. Ingen som tvingar dig att adda en massa polare på ditt konto, du kan ju ha ett där du bara har koll på diverse spel och annat du är intresserad av.

Personligen tycker jag inte att FB är vare sig informativt när de gäller spel eller särskilt kul. Att behöva se att 30 av mina polare gillar CoD istället för tex Grim Fandango berättar bara hur sent de har kommit in i spel världen.

ja, tyck vad du vill, men det förändrar inte det faktum att facebook troligen är den allra bästa platsen för att göra reklam för sina spel på...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Åh nu börjar man längta igen. Trodde faktiskt inte att jag skulle börja sukta efter detta spelet förens nästa år men det har ändrats hehe. :)Mitt lönnmördarblod har börjat rusa igen:). Skämt å sido så kommer det vara kul att på spela AC igen och jag hoppas på en ny karaktär, sedan INGET MP.

Inaktiv

Samma sak med Battlefield 3.. få 1 miljon att gilla så släpper vi mer och mer. Gillar inte detta nya Facebook-trick.

Inaktiv

Vägrar sånt här när dom drar in Facebook i det hela.

Medlem

Snälla inte EZIO igen han är sämst

Inaktiv
Skrivet av V1per:

ja, tyck vad du vill, men det förändrar inte det faktum att facebook troligen är den allra bästa platsen för att göra reklam för sina spel på...

Nej det kan jag inte förneka, även om jag ogillar de.

Medlem

För det första är Ezio hårdare än hårdast, hoppas på ett spel till med honom, för det andra.. kollar man på videon på facebook kan man se siffrorna 24061459, någonting det kan betyda? ^^

Medlem

Såg nu att Ezio föddes år 1459, skulle siffrorna kunna ha nåt med Ezio att göra? Typ födelsedatum.. då känns det ju nästan som nån ledtråd

Medlem
Skrivet av showerguy:

Samma sak med Battlefield 3.. få 1 miljon att gilla så släpper vi mer och mer. Gillar inte detta nya Facebook-trick.

Gratis reklam på köpet är vad dom får. Men verkligen, man blir trött på skiten.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kunde inte hålla med mer. Facebook är en riktig skitcommunity i min åsikt och jag förstår verkligen inte hur folk kan tycka att det är så kul. Det levererar allting men på ett mycket dåligt sätt. För pengarna de har skulle de kunna he ett eget skivbolag, egen spelstudio etc. och leverera toppklassat material. Tänk typ en riktig spelstudio som gör spel, ett riktigt skivbolag som släpper musiktjänster. Inte en massa hobby-snickrat material som måste produceras efter strikta mallar. Tänk om exempelvis Spotify var en exklusiv tjänst på facebook och enda sättet att spela BioWares spel skulle vara via facebook. Då skulle jag förstå varför folk använder det. För att spela Mafia Wars med polarna och hålla kontakten med människor du aldrig skulle hållit kontakten med utan facebook, och förmodligen av en bra anledning? Njaa...

Jag hatar facebook-helvetet och jag gillar inte alls den nya trenden att allting ska göras reklam för på facebook, men förstår varför.

Medlem

Verkar som om Ryssland kommer spela in på något sätt. I det som är upplåst nu så kan man klart se Rysslands statsvapen. Ryssland kan vara intressant, vill dock inte se för mycket snö.


signatur

-In Corpus Constrictum-

1
Skriv svar