Krigarprinsessan om Hunted

Robot
Krigarprinsessan om Hunted

Se Lucy Lawless berätta om hjältar och monster i Bethesdas kooperativa actionlir.

#hunted-the-demons-forge, #army-of-two


Inaktiv
Krigarprinsessan om Hunted

grafiken ser ut som på ett ~5 år gammalt spel. med dåliga animationer. den här filmen avgjorde för mig att detta blir inget köp. inte förrän den ligger på en 100 kr. det här spelet visar verkligen upp konsolernas ålder. jag tror det snart kommer att komma nya konsoler. om inte, så lär ju många gå över till PC. jag menar grafiken är inte allt, men detta börjar ju bli löjligt...

Medlem

XENA!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Inaktiv
Medlem

Frågan för min del är bara hur bra co-op kommer funka och om det finns mervärde i form av replayability.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Frågan för min del är bara hur bra co-op kommer funka och om det finns mervärde i form av replayability.

Det ska medfölja en typ av level editor så man kan göra egna banor, mer eller mindre:
http://www.youtube.com/watch?v=tp1AwHjsoGA&feature=channel_vi...
Så det verkar som man kan nöta många timmar med det om man gillar spelstilen o.s.v.
Något sådant borde släppts till Portal2, men Valve vill ju kunna mjölka lite extra.

Medlem

Synd bara på den patetiska karaktärsdesignen med klackar och jätte urringningar så svårt att ta sådana här spel på allvar då. Speciellt klackarna...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

VM i urringning? Annars verkar ju spelet hyfsat ändå men att ha skelett som fiender är en stor dealbreaker för min del. Tillsammans med Chimera och jättespindlar det tråkigaste man kan slåss mot i spel.

Medlem

Wtf, 2:48 Lucy Lawless goes Arnold?

Medlem

Dom där brösten torde göra Jara Croft avundsjuk...

För övrigt verkar det helt sämst.

1
Skriv svar