Deus Ex 3 – vi har systemkrav och bilder

Robot
Deus Ex 3 – vi har systemkrav och bilder

Behöver du bygga om din dator för att spela en ombyggd Adam Jensen?

#deus-ex-human-revolution-1, #deus-ex, #eidos-montreal


Medlem
Deus Ex 3 – vi har systemkrav och bilder

dags för ett till grafikkort när man slickar rekommendationen

Medlem

Utvecklingen verkar gå bakåt när det gäller grafik. :/

Medlem

För att ha så höga rekommendationer på systemkraven så ser spelet ut som skit grafiskt sätt. Ser ut som nått från 2006.

Medlem

Ska nog gå utmärkt, hade visserligen tänkt uppgradera i juli, min stackars Q6600e Quad core börjar bli lite sleten, och nytt mobo + ddr3 (istället för 6gb ddr2 för tillfället) hade varit trevligt:P

Mitt HD 5850 klarar sig nog ett tag till, kanske blir upgradering runt jul om man har pengar över.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Utvecklingen verkar gå bakåt när det gäller grafik. :/

Inte så konstigt och vi alla vet ju vem syndabockarna är. S & M.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Mikaelh:

Utvecklingen verkar gå bakåt när det gäller grafik. :/

Inte så konstigt och vi alla vet ju vem syndabockarna är. S & M.

Och trots det så försvarar folk dem. Patetiskt!

Medlem

Trisst, man får knappt se något nytt alls på grafik fronten tackvare konsolerna

Medlem

Det är synd att detta kommer till 360 och PS3 men annars verkar det se okej ut.

Medlem

Jag suktar efter FZs förhandstitt!


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Shrimpkebab:

För att ha så höga rekommendationer på systemkraven så ser spelet ut som skit grafiskt sätt. Ser ut som nått från 2006.

Det ser ut som något från Xbox360/PS3.

Medlem
Citat:

Rekommenderat:

* OS: Windows 7
* Processor: AMD Phenom II X4 eller Intel Core 2 Quad
* Grafik: AMD Radeon HD 5850
* Minne: 2 gigabyte

Borde de inte även lägga till en "Enthusiast Specs" som säger vilken hårdvara man bör ha för att klara allt på max grafik i säg 1920x1080 i 60FPS (utan större fps-drops), det skulle vara mer intressant vid sådana här multiplattform släpp.
Menar så klart generellt sett eftersom detta spel har rätt "vanliga" systemkrav.

Medlem

Min core 2 duo och 9600gt sjunger nog på sista versen nu är jag rädd Kanske blir 360 köp ändå...

Medlem

@Shrimpkebab
Vilka höga systemkrav? 8000 serien är c:a 5 år gammal. <_< Resten är också billigt att komma över. Get over your big horses, PC spelande är inte dyrt längre.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fifan va najs!


signatur

Meep!

Alla här över mig har rätt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hmm, hoppas mitt HD4890 hänger med i svängarna även här... Borde göra det, men man vet ju aldrig.

Och dem här kraven var väl i alla fall lite högre än annars, nu är det ju bara 2-3 generationer bak i grafikväg.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Proximately:

@Shrimpkebab
Vilka höga systemkrav? 8000 serien är c:a 5 år gammal. <_< Resten är också billigt att komma över. Get over your big horses, PC spelande är inte dyrt längre.

Och det är en positiv sak? Känns som om vi Pc:spelare får ta den i röven varje gång en stor studio släpper ett nytt spel bara för att småbarnen skall kunna leka på sin plastmaskin.

Medlem
Skrivet av Proximately:

@Shrimpkebab
Vilka höga systemkrav? 8000 serien är c:a 5 år gammal. <_< Resten är också billigt att komma över. Get over your big horses, PC spelande är inte dyrt längre.

Läs ordentligt, jag skrev "höga rekommendationer på systemkraven". Dvs Grafik: AMD Radeon HD 5850 tex.
Om spelet rekommenderar det så tycker jag grafiken i screenshotsen bör se ut som nått från 2011.

Förövrigt har jag själv en i7 920 6gig ram och radeon 5870 så jag klarar mig.

Medlem

Klippt för mig då

Medlem

sen när har deux ex varit för grafikens skull? tycker det ser ok ut.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

sen när har deux ex varit för grafikens skull? tycker det ser ok ut.

Sen de fördummade det och tog bort det som gjorde att man inte la en tanke på grafiken?

Håller med om det mesta, men bild 2 såg som tagen från första DX; och det var ju ett tag sedan. "Blade Runner" är en annan tanke som kommer upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av SWEBarb:

sen när har deux ex varit för grafikens skull? tycker det ser ok ut.

Det har du rätt i, aldrig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Ish
Medlem
Skrivet av Shrimpkebab:

För att ha så höga rekommendationer på systemkraven så ser spelet ut som skit grafiskt sätt. Ser ut som nått från 2006.

Höga? Jag är snarare förvånad över vad låga rek. krav är år 2011.. Det som listas där är ju typ 3 år gammalt.. Hade jag inte haft råd med bättre hade jag köpt det på konsol istället. Nej, låt oss PC-användare få njuta av kantutjämning och en hög mustiga effekter istället för att dras med något som programmerades med konsol i åtanke. Varför har jag ens en speldator?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av SWEBarb:

sen när har deux ex varit för grafikens skull? tycker det ser ok ut.

Det har du rätt i, aldrig.

Deus Ex hade världens bästa mix av gameplay, story och atmosfär att kompensera med. Det kommer inte Human Revolution ha tyvärr


signatur

Imperator

Medlem

Shit va snygga bilder *ironi* Jag har inget emot spel med "dålig" grafik men en spel som det här borde ju se mycket snyggare ut 2011 =/

Medlem

Fortfarande förvånansvärt lite folk i framtiden...
Fler borde ta en hint från Assassins Creed på den punkten (inkl Skyrim) att ha meningslösa NPC:er som går runt lite,.

Medlem

vad fan ska alla klaga på grafiken hur gammal är ni igentligen ni är fan värre en 80 år gubbe. Ni kommer endå att spela spelet så skeft istället.

Inaktiv

Samma specs som alla andra multiplattformsspel nu för tiden, knappast förvånande. Känns nästan lite onödigt att publicera systemkrav så länge det inte primärt är ett datorspel. På gott och ont...

123
Skriv svar