Fler kreditkort stulna från Sony

Medlem

Rubriken "fler kreditkort..." antyder att det har stulits kreditkortsuppgifter tidigare i attacken mot Sony - detta har väl aldrig bekräftats?

Medlem

Detta är helt underbart.

Vaknar upp med ett leende varje dag för att se hur det här debaklet kommer förvärras.
Kanske dags för SONY att lägga ner tyrannfasonerna.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem

Då har de i så fall fått tag på ett gamalt kortnummer för min del, så det gör inget.

Medlem

Fan alltså, OLW slutade helt tvärt med sina lövtunna peppar chips för ett *antal* år sedan. När jag sedan ringde dit så påstog dom att det var alldelens för liten konsumption av dem för att dom skulle kunna motivera att ha kvar dessa, då blev jag jätte arg och nu går jag omkring och hoppas att någon annan förstör den maskin som tillverkar alla chips för hela OLW och att dom går i konkurs och att dom brinner i helvetet och att ... och att ... och att ... även om inte jag äter chips nå mer.

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av MMO4Life:

Överväger om jag ska spärra mitt kort nu. Har ju lagt in det på både PSN och SOE. Känns lite surt dock att behöva lägga en ny pinkod på minnet.

Ännu surare om någon norpar all din kosing.

Sant "better safe than sony"

Inaktiv

Tur jag inte har mina kontokortsuppgifter på någon speltjänst längre. Men litar inte riktigt på att allt är borta, som tur är så har jag bytt kort nyligen.

Medlem

terrorister är vad dem är! :@ bara förstör för vanliga människor. det är nästan skottpengar på sånnna

Medlem
Skrivet av jimmpy:

terrorister är vad dem är! :@ bara förstör för vanliga människor. det är nästan skottpengar på sånnna

Sånna, och moppepojkar som har skruvat av ljuddämparen på sina crossmoppar från 90-93 (och kör i tättbebyggt område).

12
Skriv svar