Så utvecklar du din Sith-karaktär i The Old Republic

Robot
Så utvecklar du din Sith-karaktär i The Old Republic
Medlem
Så utvecklar du din Sith-karaktär i The Old Republic

Haha, vilken skit. Att vi får detta istället för KotOR3 är ju verkligen så tragiskt att man dör lite inombords.

Förresten så är det hög tid att FZ fixar så att man kan se på klippen direkt i nyheten (vilket redan går på med vissa).

Medlem
Skrivet av kebbe:

Förresten så är det hög tid att FZ fixar så att man kan se på klippen direkt i nyheten (vilket redan går på med vissa).

Som på den gamla goa tiden.

Snarf, snarf.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

kebbe & boomer:
Funktionen finns fortfarande kvar, men vi använder oss inte av den eftersom det ger färre klick på filmerna. Så kan det vara ibland.

Medlem

bland det stelaste animationer jag sett, såg väldigt träigt ut

Medlem

det här spelet fortsätter att se ut att sikta på att ha de stelaste fighting animationerna någonsin.

Medlem
Skrivet av jojjez:

det här spelet fortsätter att se ut att sikta på att ha de stelaste fighting animationerna någonsin.

Så fort man sitter in-game och knappar kommer man inte att tänka på det, tro mig. Jag har aldrig haft problem med hur striderna ser ut i World of Warcraft, och det skulle verkligen se träigt ut på en trailer 2011.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

eftersom det ger färre klick på filmerna.)

Ugh..

Skrivet av Toomsie:
Skrivet av Sebastian Lind:

eftersom det ger färre klick på filmerna.)

Ugh..

Vi är en kommersiell spelsajt som levererar allt material vi producerar gratis. Utan klick dör FZ, kort och gott. Du fick i alla fall ett ärligt svar på anledningen.

Medlem

ser perfekt ut

Medlem
Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av jojjez:

det här spelet fortsätter att se ut att sikta på att ha de stelaste fighting animationerna någonsin.

Så fort man sitter in-game och knappar kommer man inte att tänka på det, tro mig. Jag har aldrig haft problem med hur striderna ser ut i World of Warcraft, och det skulle verkligen se träigt ut på en trailer 2011.

Ja, träigt ut 2011. Det såg inte träigt ut när det kom vilket SWTOR gör. Tänk hur SWTOR känns/ser ut om 3-4 år.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av jojjez:

det här spelet fortsätter att se ut att sikta på att ha de stelaste fighting animationerna någonsin.

Så fort man sitter in-game och knappar kommer man inte att tänka på det, tro mig. Jag har aldrig haft problem med hur striderna ser ut i World of Warcraft, och det skulle verkligen se träigt ut på en trailer 2011.

Ja, träigt ut 2011. Det såg inte träigt ut när det kom vilket SWTOR gör. Tänk hur SWTOR känns/ser ut om 3-4 år.

Fast det gjorde det. Jag tyckte beta gameplay från WoW såg riktigt stelt och tråkigt ut, men det va helt annorlunda när man väl satte sig ner och spelade själv.

Medlem

För varje video jag ser, desto mer tappar jag intresset för detta spel
Stela ansikten, dåliga animationer, usel AI...
Vad är detta? World of Warcraft 2?
Hade förväntat mig något bättre. Levande animationer med ansiktsuttryck, bättre AI som reagerar på händelser runt omkring etc etc..

Medlem

En sak är säker, blir det här spelet mästerligt och får kanon recensioner så kommer jag köpa det och göra en Sith Warrior!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Benreparn:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av jojjez:

det här spelet fortsätter att se ut att sikta på att ha de stelaste fighting animationerna någonsin.

Så fort man sitter in-game och knappar kommer man inte att tänka på det, tro mig. Jag har aldrig haft problem med hur striderna ser ut i World of Warcraft, och det skulle verkligen se träigt ut på en trailer 2011.

Ja, träigt ut 2011. Det såg inte träigt ut när det kom vilket SWTOR gör. Tänk hur SWTOR känns/ser ut om 3-4 år.

Fast det gjorde det. Jag tyckte beta gameplay från WoW såg riktigt stelt och tråkigt ut, men det va helt annorlunda när man väl satte sig ner och spelade själv.

Hmm ... jag som tyckte det var riktigt snyggt. Satt och lirade Wc3 vid den tiden och tyckte WoW såg otroligt mycket bättre ut.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag tycker det ser sjukt B ut med sith och jedis i stor armor

För mig bär jedi/sith sin "badrock" inte massa annat tjafs hehe


signatur

//mvh

"Lightsabers" som inte gör större skada, ser ut som om de är inställda på "stun". Nej, det här faller bort för mig, ser inte ut som Star Wars på något sätt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg fram emot det här något enormt för något år sen. Men den känslan avtar ju mer man ser. Bioware körde med den här stilen på grafiken i Dragon Age 2 också vilket jag inte fattar, ser ju förjävligt ut. Animationerna ser även dem ut som skit. Nej, det här blir nog Dragon Age 2 i repris; hypat som fan men helt uselt när det väl släpps. Känns som att Bioware börjar tappa gnistan totalt

Medlem

Sith FTW. Blir nog en Juggernaut för min del. Även om det är coolt med två stycken lightsabers så föredrar jag the old fashioned two-hander

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Lightsabers" som inte gör större skada, ser ut som om de är inställda på "stun". Nej, det här faller bort för mig, ser inte ut som Star Wars på något sätt.

Ja, där tappade man lusten för det spelet. Inte en tillstymmelse till reaktion när de slår en ljussabel i bäret på en motståndare. Fruktansvärt tråkigt intryck


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det är sällan jag bedömmer ett spel bara på vad man ser men detta ser fruktansvärt B ut. Hur man som stor spelstudio inte kan få saker och ting se bättre ut 2011 är för mig ofattbart. Sällan skådat sämre animationer och "inlevelse". Gör om gör rätt... men det lär väl aldrig hända.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Toomsie:
Skrivet av Sebastian Lind:

eftersom det ger färre klick på filmerna.)

Ugh..

Vi är en kommersiell spelsajt som levererar allt material vi producerar gratis. Utan klick dör FZ, kort och gott. Du fick i alla fall ett ärligt svar på anledningen.

Ja, det har du väl rätt i antar jag.

Medlem

Jag tror rätt många har missat att stelheten i dessa små-trailers är långt ifrån hur spelet ser ut in-game. Det säger även alla som spelat det. Så, whatever...

http://www.youtube.com/watch?v=2Qk6O8Qzd0Y

1
Skriv svar