Sista skvätten

Medlem
Sista skvätten

phuu... bilder bilder bilder

Det var några av de sista jag redigerade från i lördags. Nu ska de bara mailas till tjejerna så hoppas jag att de blir glada

Kan ju säga att mc-lektionen idag inte var någon höjdare sett till vilket väder det var. 3,5 grader kallt och regn hela lektionen. Inte kul att köra 70 och 90-väg!
Nästa tisdag är det Risk2 som gäller och då är det en halvdag på teknikbanan, ser jag fram mot. Nästa torsdag däremot kommer jag vara lite nervig, teoriprov!!!

Jag pluggar och gör prov på nätet, så jag hoppas och tror att jag är väl förberedd... borde gå bra. Lite drygt en vecka till, jag hinner nog läsa mc-boken ytterligare en gång

#blogg

Sista skvätten

Svisch! och han landar i bloggen.

Fina bilder! Så i sommar flyger du fram på våra svenska vägar?
Blivit nervös inför faderskapet än ?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Gillar första bilden! Tycker de andra ser lite väl "påtvingade" ut, i brist på bättre ordval.

Medlem

Tanken är att åka hoj till sommaren, men jag ska erkänna att jag för stunden är mer nervös inför teoriprov och uppkörning än faderskapet. Hmm. Allt har sin tid tänker jag. Blir nog mer verkligt på torsdag då vi ska på ultraljud.

Tackar och bockar brorsan, can't please 'em all. Men min favorit är också första, finns väl en anledning till att dessa blev redigerade sist.

1
Skriv svar