Prickiga boxerkalsonger medföljer Catherine-spelet

Robot
Prickiga boxerkalsonger medföljer Catherine-spelet

Samlarversionen av Catherine släpps med boxerkalsonger, t-shirt, pizzakartong och sexigt överdrag till kudden.

#catherine


Prickiga boxerkalsonger medföljer Catherine-spelet

Önskar jag kunde sätta såna här rubriker lite oftare. <3

Medlem

när en special utgåva av ett spel får mig att ta en bättre titt på spelet så vet man att marknadsförings teamet har gjort ett bra jobb, brb trailers

Medlem

What the f...

Inaktiv

Hade de skickat med en låda servetter också så hade det varit ett givet köp!


signatur

Allah är stor men jag har större

Inaktiv

Efter att ha sett trailern så är jag lite... förvirrad.

Bröst och skumma getter...

Medlem

Storlek large på kallingarna, måste betyda XXXL i Amerika.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Solklar kandidat till årets wtf?

Där har ni något skoj för årslutet FZ. En artikel där ni, och vi, minns spelårets mest bisarra tilltag.

Medlem

Jag vill ha och KRÄVER siffror på hur många sådana här exemplar som säljs! Som bonus ger jag dig möjlighet att få välja om du vill bunta ihop alla siffror eller om du vill dela upp sålda exemplar i japan och resten av världen.

Chop chop!

Medlem

riktigt skumma prylar man får med


signatur

Game long and prosper

Medlem

Haha, jag har alltid velat ha en pizzakartong....

Medlem

@Sebastian Lind, redan förhandsbokat spelet för rewiev av kallsipperna?

Vem kan tycka att det paketet är intressant?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vad är det för tyg på dessa boxers. Är det något hål i botten på pizzakartongen, eller måste man göra det själv?
Frågor som kräver svar!

Medlem

Människor som sitter och runkar till japanskt tecknat är det sorgligaste jag vet.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

ska lätt köpas !!

ser jäkla kul ut o lira på fyllan eller någe ^ ^ )

Medlem

Jag köper det för kallingarna och säljer resten (skämt).

Något säger mig att de siktar på målgruppen "pizzaälskande singlar av det manliga könet".

Medlem

Denna utgåva ska jag ha! Äntligen kommer regionsfriheten på min Playstation 3 till användning, detta spelet har jag längtat efter sedan det blev utannonserat!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Människor som sitter och runkar till japanskt tecknat är det sorgligaste jag vet.

Jag ska genast upplysa alla berörda!

Skrivet av krqkan:

@Sebastian Lind, redan förhandsbokat spelet för rewiev av kallsipperna?

Såvida spelet släpps i Europa (vilket vi hoppas på!) så lär vi få det skickat till oss av distributören. I annat fall har jag en känsla av att jag kommer importera det själv, för det verkar riktigt kul och udda.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krqkan:

@Sebastian Lind, redan förhandsbokat spelet för rewiev av kallsipperna?

Såvida spelet släpps i Europa (vilket vi hoppas på!) så lär vi få det skickat till oss av distributören. I annat fall har jag en känsla av att jag kommer importera det själv, för det verkar riktigt kul och udda.

Haha kan man säga men om ni får en skickad av distributören, lovar du att ni gör en review av kalsingarna?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krqkan:

@Sebastian Lind, redan förhandsbokat spelet för rewiev av kallsipperna?

Såvida spelet släpps i Europa (vilket vi hoppas på!) så lär vi få det skickat till oss av distributören. I annat fall har jag en känsla av att jag kommer importera det själv, för det verkar riktigt kul och udda.

Är spelet inte redan bekfräftat att det ska komma i Europa =O?

Skrivet av krqkan:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av krqkan:

@Sebastian Lind, redan förhandsbokat spelet för rewiev av kallsipperna?

Såvida spelet släpps i Europa (vilket vi hoppas på!) så lär vi få det skickat till oss av distributören. I annat fall har jag en känsla av att jag kommer importera det själv, för det verkar riktigt kul och udda.

Haha kan man säga men om ni får en skickad av distributören, lovar du att ni gör en review av kalsingarna?

Haha, ska propsa på det!

Darkzide8:

Nope, det är inte bekräftat ännu. I värsta fall är PS3-versionen regionsfri utifall att det aldrig släpps här.

Medlem

Jag antar att vi inte får med någon pizza i kartongen...

Medlem

Har hållt lite koll på detta spel. Men det slutar fasen aldrig att förvåna mig. Jag älskar galna spelprojekt som går emot alla rätt tråkiga titlar.


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

1
Skriv svar