Metro 2034:s namnbyte bekräftat

Robot
Metro 2034:s namnbyte bekräftat

Last Light blir undertiteln på nästa besök i ett sönderbombat Moskva.

#thq, #metro-last-light, #4a-games, #metro-2033


Medlem
Metro 2034:s namnbyte bekräftat

Ooohhh! Låt frossan av post-apokalyptiska, ryska tunnelbanor fortsätta!

Vad tror ni, kommer man lira vidare som Artiom?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!


signatur

Have a good time!

Efter 2033, 2034, lite oväntat faktiskt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Brain:

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!

Spelet hade varit bättre som ett enbart urban exploration-spel, blev så fruktansvärt besviken på dess gameplay!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Monster i Moskva, hur tänkte de? Det var ute på rea på STEAM för någon dag seda för 70:- Blir säkert billigt igen snart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Brain:

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!

Spelet hade varit bättre som ett enbart urban exploration-spel, blev så fruktansvärt besviken på dess gameplay!

Instämmer helt!

Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?


signatur

Have a good time!

Medlem

Boken är helt fantastisk iallafall, ser fram emot uppföljaren som släpps om några dagar

Medlem

Jag älskade Metro. Lätt ett av de bästa spelen som gjorts sjukt atmosvär och att spelet hade rysk röster och fet grafik var ju NOMNOM


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Boken är helt fantastisk iallafall, ser fram emot uppföljaren som släpps om några dagar

Jag har köpt den och har den liggande... Och om du säger att den är läsvärd får jag väl ge den en chans..:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av WaXsMoKe:

Boken är helt fantastisk iallafall, ser fram emot uppföljaren som släpps om några dagar

Jag har köpt den och har den liggande... Och om du säger att den är läsvärd får jag väl ge den en chans..:)

Ett tips är att läsa den när det är mörkt för att få en bättre stämning

Medlem

Healo! Aey an Artyom! Seenging Paipez!

Medlem

Synd bara att det inte fanns subtitles för allt, så man kunde köra ryska och förstå även alla "casual" diskussioner som förklarade storyn. Hade vart sjukt nice att lira så första gången

Medlem

Grymt bra spel =D dock är jag ltie besviken att dom byter namnet på spelet =/ ska ju helt klart vara 2034 låter mycket bätre

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Boken är helt fantastisk iallafall, ser fram emot uppföljaren som släpps om några dagar

Den släpptes i fjol. har dock tagit en evighet att översätta dock. Hade en kompis som försökte lära sig ryska för att kunna läsa den när den kom ut.

Medlem

stort minus.
Metro 2034> metro last light

Medlem
Skrivet av Brain:

Instämmer helt! Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?

Jag tänkte ett mer "upplev en miljö som du aldrig sett förut, utan konstiga saker som är 'in your face' och ett gameplay som inte ens har kraft att vara medryckande längre än fem minuter". STALKER-gameplay (som har många nackdelar enligt mig) i den miljön som de lyckades bygga i Metro 2033 låter helt klart intressant. Dock får man ju tänka på att de hade fått en jävla massa att göra om de valt en "sandbox"-variant av miljön.

Min poäng är iaf. att jag tror jag hade uppskattat Metro 2033 mer utan vapen och "monster".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Free roam metro please? hade varit så jävla coolt

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Brain:

Instämmer helt! Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?

Jag tänkte ett mer "upplev en miljö som du aldrig sett förut, utan konstiga saker som är 'in your face' och ett gameplay som inte ens har kraft att vara medryckande längre än fem minuter". STALKER-gameplay (som har många nackdelar enligt mig) i den miljön som de lyckades bygga i Metro 2033 låter helt klart intressant. Dock får man ju tänka på att de hade fått en jävla massa att göra om de valt en "sandbox"-variant av miljön.

Min poäng är iaf. att jag tror jag hade uppskattat Metro 2033 mer utan vapen och "monster".

Ah, ja, jag känner likadant. Det får mig att tänka lite på Amnesia fast med lite interaktion med karaktärerna i spelet. Låter inte illa!


signatur

Have a good time!

Mosvka, Tomas? Really?

Medlem
Skrivet av Brain:

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!

utmärkte det sig som ett spel med totalt värdelös AI ? kan inte hålla med, finns otaliga spel som lyckats bra mycket sämre

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Brain:

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!

utmärkte det sig som ett spel med totalt värdelös AI ? kan inte hålla med, finns otaliga spel som lyckats bra mycket sämre

Det utmärkte sig verkligen som ett spel med totalt värdelös AI.
http://www.gametrailers.com/video/ai-lowlights-metro-2033/632...


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Brain:

Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!

utmärkte det sig som ett spel med totalt värdelös AI ? kan inte hålla med, finns otaliga spel som lyckats bra mycket sämre

Det utmärkte sig verkligen som ett spel med totalt värdelös AI.
http://www.gametrailers.com/video/ai-lowlights-metro-2033/632...

ser ut som normalt beteende i vilket fps som helst ... själv har jag inte varit med om nåt liknande under min genomspelning, de kanske patchat AI:n?

Medlem

Jag älskade Metro 2033 (spelet). Stämningen var alltid högre än taket och man slukades in av den fantastiska storyn och miljöerna, så jag tog och köpte boken för några veckor sen.

Längtar starkt efter Last Light


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar