Så görs banorna i snowboard-liret SSX

Robot
Så görs banorna i snowboard-liret SSX

Utvecklarna tar oss igenom processen att skapa det mest inbjudande snowboard-spelet hittills.

#ssx-deadly-descents-1, #ea-sports


Medlem
Så görs banorna i snowboard-liret SSX

Har inte gillat nåt SSX-spel sedan SSX3 Men detta kan faktiskt bli nåt tror jag. Ser mycket intressant ut, sedan så gillar jag alla grymma stup i spelet. Och svårighetsgraden kommer vara mycket stor med det är nåt jag oftast brukar uppskatta att det är en utmaniang.

Medlem

Det kan bli bra =D

Medlem

Gillar verkligen vad jag ser, det enda jag tvekar lite över är "drop points", men svårt att veta innan man spelat!

Medlem

Jag föredrar de äldre SSX-spelen eftersom de är lätta att plocka upp och spela, men det tar tid att bemästra. Gillar också den sköna "goodfeeling" som finns i spelen. Detta verkar de ju dessvärre bestämt sig för att ta bort. Längtade till ett nytt SSX-spel, men kommer inte köpa detta av ovanstående anledning.

Medlem

Kan bli nått. Finns ju inge snowboard spel till ps3...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av kaem79:

PCn då?

Ja du måste säga för en gångs skull att detta är nog ett spel som spelas bäst med konsolernas kontroller och deras spakar.

Inaktiv
Skrivet av laxan96:
Skrivet av kaem79:

PCn då?

Ja du måste säga för en gångs skull att detta är nog ett spel som spelas bäst med konsolernas kontroller och deras spakar.

absolut! har 2 xbox360 kontroller kopplade till datorn. de fungerar perfekt till alla nyare PC spel med stöd för handkontroll...

1
Skriv svar