Tänkte söka in

Medlem
Tänkte söka in

till några fotoskolor också när jag ändå har ångan uppe. Försöker sitta och kombinera ihop något portfolio av bilder jag tagit tidigare, kan det här funka? Tips är välkomna. Jag är dock inte så superinspirerad av fotografi i skrivande stund, men who knows, kan ju inte skada att ändå söka, ju fler ansökningar desto större chans att det blir någon utbildning, I guess.

[ia=26362; large]

[ia=26363; large]

[ia=26364; large]

[ia=26365; large]

Fast jag hoppas dock att jag kommer in på något mer TV-spelsrelaterat. Det är ju ändå det som brinner för, svårt att vara nybörjare dock, en hel värld bland kodspråk och outforskat tålamod som ännu ej presenterat sig.

Snart ska jag dricka någon Coop-läsk, den kostade 11 kr. Wii!

#blogg

Tänkte söka in

Bild 3 skrämde skiten ur mig.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awh, det är ju bara målarfärg.

Or....is it!;)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Fnizz, hon sade iofs att det gjorde lite ont.

Första gången hon blir fotograferad får hon räkna med lite blod.
50% komisk, 50% störd kommentar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det sjuka är, att det var första gången hon blev fotograferad! GAWD! Och det var nog den inställningen jag hade också, när hon råkade få färg i ögat och skrika.

Medlem

Simon, du kan ju alltid fråga Samuel Ek, fotografen som håller till här på FZ !?


signatur
1
Skriv svar