Mass Effect 3 dröjer till 2012

Robot
Mass Effect 3 dröjer till 2012

Bioware avslutar rymdoperan ett kvartal senare än väntat.

#nyhetstips, #mass-effect-3, #mass-effect, #mass-effect-2


Inaktiv
Mass Effect 3 dröjer till 2012

Neeeeej

Medlem

Suger.... Men o andra sidan så slipper man fråga sig själv ifall man
ska spela Skyrim eller detta först.

Medlem
Skrivet av aspunk:

Neeeeej

........

Skrivet av s3ng:

Suger.... Men o andra sidan så slipper man fråga sig själv ifall man
ska spela Skyrim eller detta först.

!

Helt perfekt detta, hoppas dom använder tiden väl och faktiskt finputsar spelet.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Rusha inte skiten som ni gjorde med DA:2

Medlem

Argh! Aja, då blir det väl ÄNNU bättre! Ger mig lite tid att nöta Skyrim och spela Dragon Age spelen som jag missat helt hittills.


signatur

Videomupp

Medlem

Det här är faktiskt en riktigt bra nyhet, 1. Så hinner jag spela igenom alla dessa spel som kommer släppas 2011, och så ska jag ändå bort utomlands ett tag så jag behöver inte oroa mig att jag missar något

Medlem

Neeeiiiijjjjjjjj! Det enda tillnärmelsevis positiva är väl att man får mer tid till att frossa i Deus Ex Human revolution om nu det blir så bra som det ser ut, det får bara inte bli mer försenat de också

Medlem

Läste detta för ca 10 timmar sedan på Biowares officiella forum.... Blev mycket ledsen... Är glad dock att dom finputsar spelet till Blizzard kvalité.

Antar Guild Wars 2, Battlefield 3 och The Old Republic MMO:t får hålla mig sysselsatt tills Mass Effect 3 dimper ner i min brevlåda!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bara bra nyheter IMO, ett 2011-släpp kändes lite oroväckande ruschat.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Suger.... Men o andra sidan så slipper man fråga sig själv ifall man
ska spela Skyrim eller detta först.

+1

/ LordDaimos

Medlem

Wtf?


signatur

Meep!

Medlem

Just ja, då får man lite mer tid på sig att lira "The Arrival" också, men det får nog blir närmare releasen så man slipper längta ihjäl sig.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Rusha inte skiten som ni gjorde med DA:2

Håller med. DA2 var inte alls den upplevelse man förväntar sig från Bioware.

Med förra releasedatumet skulle det blivit ett gap på under två år mellan Mass Effect 2 och 3 -- alltså förmodligen kortare utvecklingstid än DA2. Denna fördröjning känns bra.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Tråkigt. Men det är väl för spelets eget bästa.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bra. Så slipper vi att det blir som DA2.

Medlem

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

Medlem

Både bra och dåligt, bra för det ger dem lite mer tid på spelet och blir säkerligen bättre än vad det hade varit ifall dem släppte det tidigare - dåligt för att jag som ett stort fan måste vänta ÄNNU MER


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

"det ska överträffa allas förväntningar."

Var det inte samma sak de sa om DA2? Och vi vet ju hur det gick där :>

Nä BioWare, ta er tid, jag kan vänta

Medlem

Ärligt talat, fan va gött! Nu kan jag fokusera tiden på Skyrim istället innan jul

Medlem

schysst! Då kanske PSN har hunnit kommit tillbaka tills dess då

Medlem
Medlem

Bara bra det, min spelbudget tillåter bara ett nytt spel per år.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bra för mig, jag ska spela Skyrim hela hösten. Och Uncharted 3 förstås

Medlem

Skitbra, rusha inte fram mer spel, ta god tid på er istället!

Hellre ett bra spel man kan spela många gånger om, även flera år efter det släppts, än ett spel som man spelar igenom en gång och sen står och samlar damm i hyllan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Medlem
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Kanske för att nyheten poppade upp runt åtta igår-kväll, svensk tid? Du har ett intressant begrepp om vad 1-2 dagar är.

Ganska lättad att de fördröjde spelet. De ska ändå avrunda en serie som sträckt sig över tre spel. Får inte bli halvdant!

Medlem
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Deras sidor är ju så nerklottrade med skit så där vill man ju ändå inte sitta och läsa, så vem bryr sig?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Redaktör
Skrivet av Defon:

Hur kommer det sig att FZ visar gårdagens nyheter idag Gamespot och IGN har haft den här nyheten i 1-2 dagar :/

Nyheten släpptes en dålig tid för vår del, ingen av våra nyhetsskribenter var igång när den dök upp i går kväll (såvitt jag kan se i alla fall - källa). Sånt händer tyvärr ibland, vi har inte riktigt samma nyhetsresurser som amerikanska giganter.


signatur
Medlem

trist!
läste precis att SWTOR också är borttaget från EA's releaselista 2011.... snyft
Både Mass Effect och SWTOR alltså....skit också

http://www.mcvuk.com/news/44173/SWTOR-removed-from-EA-release...

hoppas på att de ändrar sig!

12
Skriv svar