Datum avslöjat för Nintendos E3-konferens

Robot
Datum avslöjat för Nintendos E3-konferens

Tisdagen den 7 juni klockan 18:00 svensk tid smäller det – då visar Nintendo upp sin nya hemkonsol för första gången!

#nintendo, #super-mario-3ds, #mario-kart-3ds, #animal-crossing-3ds, #kid-icarus-uprising, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d, #sony, #microsoft


Medlem
Datum avslöjat för Nintendos E3-konferens

Undra om den hinner läcka ut?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

det ser jag fram emot!

Medlem

Har väntat länge på detta, blir förhoppningsvis bästa E3 på flera år.
Jag hoppas på något nyskapande men mer hardcore, vilket det ryktas om.
HD-grafik + Zelda är något man bara har kunnat drömma om tills nu..

Medlem

Åh Jag hoppas att det går på rejäl grafik och inget viftande hiftande utan sittande lugn. Men det är någ bara en dröm förmodlar jag eftersom wii var en sån succé. hoppas MS och Sony visar sina på bild gella fall. För man kan nog inte hoppas på en fysisk uppvisning av deras nästa konsoller.

Medlem

Hoppas inte på bilderna av Miyamoto *ryser*, hoppas dock väldigt mycket på en ordentlig online-satsning och vidare inte någon grisig avgift À la Xbox Live.

Medlem

Tror att bilderna på Miyamoto är "the way to go" för Nintendo. Nästa steg för att inkludera alla målgrupper, så att säga.

Medlem

Nitendo? Pfft...

Medlem

laxan96: "gella fall" ? Har sett att du använt det på fler ställen, är det någon sorts slang för " i alla fall" som bara DU använder eller? (google hittar bara den frasen i dina inlägg på hela interwebben ).

OnT: Tja Nintendo har ju haft förbannat pinsamma Keynotes de senaste 3? åren på E3 så det är väl dags för en skräll snart. Men det snackas ju om att den nya konsolen kommer ha grafik i klass med eller något bättre än ps3 och xbox men inte ens ha hårddisk. Kan bli intressant o se.

Sony och Microsoft tror jag INTE kommer visa några eventuella bilder på nästa generation, mööjligtvis nästa år.
Sony kommer bara fortsätta bladdra om kommande spel, little big planet och move.
Microsoft kommer bara bladdra om Xbox live och stora exklusiva IP's (Halo, Gears, osv.) och Kinect till PC förstås. Det är vad jag tror.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

laxan96: "gella fall" ? Har sett att du använt det på fler ställen, är det någon sorts slang för " i alla fall" som bara DU använder eller? (google hittar bara den frasen i dina inlägg på hela interwebben ).

OnT: Tja Nintendo har ju haft förbannat pinsamma Keynotes de senaste 3? åren på E3 så det är väl dags för en skräll snart. Men det snackas ju om att den nya konsolen kommer ha grafik i klass med eller något bättre än ps3 och xbox men inte ens ha hårddisk. Kan bli intressant o se.

Sony och Microsoft tror jag INTE kommer visa några eventuella bilder på nästa generation, mööjligtvis nästa år.
Sony kommer bara fortsätta bladdra om kommande spel, little big planet och move.
Microsoft kommer bara bladdra om Xbox live och stora exklusiva IP's (Halo, Gears, osv.) och Kinect till PC förstås. Det är vad jag tror.

ja det är slang för utrycket "i alla fall". Det ligger nämligen i min dialekt, Men eftersom jag har gått de senaste åren på en svensk skola på teneriffa så vet jag inte riktigt var i från sverige det kommer men jag tror det är min födelseort "varberg" vi brukar säga så.
PS: Vi får hoppas att du har fel och att MS eller Sony visar upp nåt på E3 så det blir nåt spännande "gella fall":)

Medlem

Jag vill inte ha naken bilder på Shigeru Miyamoto <.<


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Nintendos blir väl förmodligen den intressantaste om inte MS och Sony kommer med någon ny konsol. Svårt att toppa det om maskinen faktiskt blir intressant.


signatur

Videomupp

Medlem

Då får vi se om om den nya konsolen blir lika skit som den förra eller spelbar. Hoppas dom satsat lite på grafik så det kan komma spel -_-

Nintardo


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Och den ska tydligen vara bättre än ps3 grafiskt, undra vad redmac säger om det som är så noga med att flasha med diagram och annat lattjo för att bevisa ps3ans överlägsenhet,. oj oj...


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av About 666 Ewoks:

Och den ska tydligen vara bättre än ps3 grafiskt, undra vad redmac säger om det som är så noga med att flasha med diagram och annat lattjo för att bevisa ps3ans överlägsenhet,. oj oj...

Så en tidsskillnad på 5 år spelar ingen roll?

Inaktiv
Skrivet av kabex:
Skrivet av About 666 Ewoks:

Och den ska tydligen vara bättre än ps3 grafiskt, undra vad redmac säger om det som är så noga med att flasha med diagram och annat lattjo för att bevisa ps3ans överlägsenhet,. oj oj...

Så en tidsskillnad på 5 år spelar ingen roll?

Nej, inte om man ska gå efter Redmacs regler, han har ju hela tiden slagit sig för bröstet och försökt bevisa att ps3 är överlägsen Xbox 360och inte lyckats speciellt bra,
det är ju 3-4 års skillnad mellan Xbox 360 och ps3, och så sitter folk och jämnför dom hela tiden, nu när nya nintendo kommer ut då får väl man jänmnföra den med ps3an då. eller passar det inte dig ?
Fast det går väl inte för sig, då är det ju inte rättvist då gråter säkert ps3 fjollorna.


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av About 666 Ewoks:
Skrivet av kabex:
Skrivet av About 666 Ewoks:

Och den ska tydligen vara bättre än ps3 grafiskt, undra vad redmac säger om det som är så noga med att flasha med diagram och annat lattjo för att bevisa ps3ans överlägsenhet,. oj oj...

Så en tidsskillnad på 5 år spelar ingen roll?

Nej, inte om man ska gå efter Redmacs regler, han har ju hela tiden slagit sig för bröstet och försökt bevisa att ps3 är överlägsen Xbox 360och inte lyckats speciellt bra,
det är ju 3-4 års skillnad mellan Xbox 360 och ps3, och så sitter folk och jämnför dom hela tiden, nu när nya nintendo kommer ut då får väl man jänmnföra den med ps3an då. eller passar det inte dig ?
Fast det går väl inte för sig, då är det ju inte rättvist då gråter säkert ps3 fjollorna.

Det är 1 års skillnad mellan 360 och PS3. Sen är ju inget bekräftat gällande Nintendos nya, så egentligen är jämförelser mellan 360/PS3 vs. den är helt onödiga.

1
Skriv svar