ÄNTLIGEN!

Medlem
ÄNTLIGEN!

För att citera de flestas favoritgubbe Gert Fylking "ÄNTLIGEN!

Nu kommer det som jag längtat efter sedan mina tidiga tonår.

Star Wars The Complete Saga på Blue-ray

--------------
Uppdatering!
"Star Wars The Complete Saga" går att boka på bl.a. CDON för 799 :-, Ginza för 798:- m.fl.
-------------

En utgåva med hela 9 skivor, en massa lull lull och historier omkring Star Wars!

Förutom de sex obligatoriska skivorna så finns även 2 skivor med arkivmaterial från de olika episoderna och en skiva med dokumentärer från inspelningarna och lite annat smått och gott.

Först fick jag min dotter i december 2010 och i mitten av september får jag den kompletta Star Wars sagan, helt enkelt ett väldigtväldigt bra år. Min pappaledighet är räddad!

Jag har inte hunnit uppdatera min blogg på jättelänge och kommer sannolikt inte att uppdatera den igen på ett tag, tyvärr strular datorn där hemma och jag måste smyga in det här inlägget på min lunchrast.

#blogg

ÄNTLIGEN!

Glöm inte att 6 juni är The international Star Wars Day!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Glöm inte att 6 juni är The international Star Wars Day!

Den var ju igår. May 4th. Den internationella Star Wars-dagen kommer ur frasen "May the force be with you", lite snabbt omvandlad till "May the fourth be with you". Alltså maj den fjärde.
Det var ju därför dom gick ut med informationen om vad Blu-rayboxen skulle innehålla igår.
Och det har ju varit nedräkning till den dagen på http://maythe4th.starwars.com/countdown.php där du nu kan se all information om blu-rayboxen, omslagsbilder och statistik med mera


signatur

Vad fan tänker jag på för dag?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Awesome! Köper direkt.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad fan tänker jag på för dag?

Sveriges nationaldag?


signatur

Nej nej nej. Det var ju den dagen 1933 som världens första Drive-in biograf öppnade. Läser Filmhistoria.

Var inte D-Day också den 6 juni?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bokad sedan länge


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar