Lär dig om andra i Brink

Robot
Lär dig om andra i Brink

Senaste Brink-trailern går igenom de olika klasserna och betonar vikten av samarbete.

#brink


Medlem
Lär dig om andra i Brink

Det där visade ju inte riktigt något nytt och spännande. Min gissning är att det kommer bli en avkomma av CoD och TF2 i standardutförande. Mainstream


signatur

Imperator

Medlem

"avkomma av CoD och TF2" Låter helt underbart i mina öron!

Medlem
Skrivet av Reize:

Det där visade ju inte riktigt något nytt och spännande. Min gissning är att det kommer bli en avkomma av CoD och TF2 i standardutförande. Mainstream

Kolla på andra ingame, för som jag vet så har inte jag sett nåt FPS spel med "parkour" inlägg, vilket är nytänkande inom fps spel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Nja får se om detta blir ett köp. blir mindre och mindre avtänd på detta spel för varje gång jag ser det, dens features.

Medlem

Är så jäääkla tveksam till detta liret. Vill ju köpa det men jag hoppas hoppas hoppas det inte blir ett fail. Det ser ju onekligen grymt ut med parkour och sedan hur mycket man kan customiza.

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Reize:

Det där visade ju inte riktigt något nytt och spännande. Min gissning är att det kommer bli en avkomma av CoD och TF2 i standardutförande. Mainstream

Kolla på andra ingame, för som jag vet så har inte jag sett nåt FPS spel med "parkour" inlägg, vilket är nytänkande inom fps spel.

Tycker det verkar rätt okej. Men var inte direkt imponerad av deras Enemy Territory: Quake Wars.
Mirrors Edge må inte ha haft någon MP men det var iaf först med parkour i FPS perspektiv, iaf som jag spelat, kan ju rent av finnas något innan dess som är FPS med parkour.

Medlem

hahaha, vid 02.25 så ser man i bakrunden "eat cod" med en bild med en kille som äter fisk x) syftar dom på call of duty då eller?

Medlem
Skrivet av alle-ralle:

hahaha, vid 02.25 så ser man i bakrunden "eat cod" med en bild med en kille som äter fisk x) syftar dom på call of duty då eller?

Skulle kunna vara men "Cod" är faktiskt Torsk (så det funkar ju på svenska iaf). Men med tanke på att det är väldigt mycket vatten i den där världen?!? så syftar de nog på atlantic cod?

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Reize:

Det där visade ju inte riktigt något nytt och spännande. Min gissning är att det kommer bli en avkomma av CoD och TF2 i standardutförande. Mainstream

Kolla på andra ingame, för som jag vet så har inte jag sett nåt FPS spel med "parkour" inlägg, vilket är nytänkande inom fps spel.

Jag tror att det kommer kännas besvikande lite i gameplay. Bara att man "glider" över objekt som man i andra spel hade fått aktivt hoppa över. Eftersom man ser mycket lite av sin kropp i dessa manövrarna till skillnad från i Mirror's Edge blir det nog inte så kul.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av miffot:
Skrivet av Reize:

Det där visade ju inte riktigt något nytt och spännande. Min gissning är att det kommer bli en avkomma av CoD och TF2 i standardutförande. Mainstream

Kolla på andra ingame, för som jag vet så har inte jag sett nåt FPS spel med "parkour" inlägg, vilket är nytänkande inom fps spel.

Jag har tittat på alla in game-trailers så med "inget nytt" menade jag att trailern visade inget som vi inte redan sett.


signatur

Imperator

1
Skriv svar