Deus Ex 3 stödjer 3d och tre skärmar

Robot
Deus Ex 3 stödjer 3d och tre skärmar

Utvecklarna berättar om fler pc-specifika detaljer.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Deus Ex 3 stödjer 3d och tre skärmar

HURRA! det är ett pc-spel

Medlem

Tufft! Detta blir något att se fram emot, om inte all hype dödar det

Medlem

gött sitter med Nvidia surround här och ler nu

Medlem

Ser saftigt ut. Synd bara att jag inte kommer kunna utnyttja det...


signatur

Imperator

Medlem
Medlem

Det var ju riktigt fränt med 3 skärmar. Men synd att det inte går med nvidia grafikkort, även om det inte är nåt jag kommer använda pågrund av kostnaden för 3 LCD-skärmar.

Medlem

Årets spel! Nu måste jag tjacka två nya skärmar bara :/


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Årets spel! Nu måste jag tjacka två nya skärmar bara :/

lol. Ska du verkligen köpa två nya skärmar bara för ett spel? Och skärmarna kanske kostar dig mellan 1000-1500 styck.

Medlem

Härligt!
Men det finns redan en hel del spel som stöder flera skärmar. Jag sitter själv på 3x24". (iofs en 19" ovanför den mittersta 24")
Grymt kul att lira med Eyefinity. Bfbc2 rockar rejält när man har så stor fov! (Andra spel också förstås!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vad krävs för tre skärmar? Utom det uppenbara, tre skärmar. Mitt graffekort (ATI 4800-serien) har bara två utgångar :S

Medlem

Basket planen?! Nygjord del från Hells Kitchen nivåerna i första Deus Ex?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Fattar mig inte på folk som spelar med fler än en skärm, jag skulle störa mig så in i helvete på kanterna mellan skärmarna, blir ingen inlevelse precis med ramarna i vägen.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Fattar mig inte på folk som spelar med fler än en skärm, jag skulle störa mig så in i helvete på kanterna mellan skärmarna, blir ingen inlevelse precis med ramarna i vägen.

Det trodde jag också tills jag väl skaffade det. Bästa köp jag någonsin gjort.

Skrivet av Mang:

Vad krävs för tre skärmar? Utom det uppenbara, tre skärmar. Mitt graffekort (ATI 4800-serien) har bara två utgångar :S

Antingen fler grafikkort eller som mig - ett kort med 6 dp portar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Utmärkt!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Mang:

Vad krävs för tre skärmar? Utom det uppenbara, tre skärmar. Mitt graffekort (ATI 4800-serien) har bara två utgångar :S

Blir tvungen att skaffa nytt grafikkort tyvär. alla 68xx och 69xx klarar 3 skärmar. måstet doc ha en aktiv DP->DVI adapter. komplett har eyefinity paket..

Medlem

Tja, alltid finns det nya sätt att lura massorna. Stöd för Eyefinity är lätt att skicka till en port och 3D finns till konsol också. Erbjud rejält högupplösta texturer, DirectX 11 från release och godkända systemkrav så kan jag tro på detta som ett Pc spel.
Inte faller jag så lätt för features som valfri konsol-port kan ha

Medlem

Eyefinity är fan king jag kör det på 1 6970 men ska köpa mig ett till så man kan maxa spelen


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

1
Skriv svar