Rykte: Nytt Rainbow Six på väg

Robot
Rykte: Nytt Rainbow Six på väg

En ljudkille listar "Rainbow Six 2011" på sin Linkedin-profil.

#ubisoft, #rainbow-six


Medlem
Rykte: Nytt Rainbow Six på väg

snälla, gå tillbaka till seriens rötter, vegas var kul, men vill ha ett nytt raven shield

Medlem

Ge oss ett nytt RvS med fokus på multiplayer tack ...

Medlem
Medlem

De borde göra det multiplayerfokuserat. Ett modernt Counter Strike, med allt vad dagens grafik och fysik innebär. Lägg sedan till lite innovativa gamemodes och persistant levelling. Det skulle sälja som smör tror jag.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

snälla, gå tillbaka till seriens rötter, vegas var kul, men vill ha ett nytt raven shield

JA! Bästa förstapersonspangaren som knådats ihop.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Citat:

Hoppas du att uppgifterna om ett nytt, taktiskt militärspel stämmer?

Oja. Det var LÄNGE sen sist.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

snälla, gå tillbaka till seriens rötter, vegas var kul, men vill ha ett nytt raven shield

Precis dom orden jag tänkte säga.

Oj vilka tider det var att spela "Terorist Hunt" med vännerna i Raven Shield. Länge saknat den känslan. Både Vegas och Vegas 2 var skräp i jämförelse.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Wartex så de ska först ta bort allt som är unikt med RS och sedan försöka komma på saker innom de ramarna som är nyskapande?


signatur

// Bacon <3

Medlem

Strålande nyheter! Rogue Spear och Vegas är två riktiga pärlor. Jag köpte Raven Shield under Steams julrea men har bara spelat ~10 minuter.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Oj vilka tider det var att spela "Terorist Hunt" med vännerna i Raven Shield. Länge saknat den känslan. Både Vegas och Vegas 2 var skräp i jämförelse.

Håller med! 8)
"That's odd!" "WHO THE?!" *bambambam* *död*

Terrorist Hunt var fan favoriten Sån spänning! Spectate:a sista gubben kvar som haltar omkring. AI:n den overkligaste som finns, ändå kul.

Medlem

Nej nu börjar det bli lite väl mycket FPS hit och dit. Nu får det vara nog, dom får börja göra lite mer spel i andra genrer istället. Jag vill inte bara skjuta av en aliens huvud och det sprutar blod eller få 28 kills 4 deaths i COD. Näh nu ville jag se en helt ny genre i spelvärlden snart.

Medlem

Fy f*n så roligt man haft med Raven Shield, Vegas 2 helt ok också.. Raven uppföljare ftw! \o/


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

laxan:
Med tanke på din ålder borde du inte ens spela den typen av spel.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

laxan:
Med tanke på din ålder borde du inte ens spela den typen av spel.

True:) Men vem gör inte det i min ålder hehe

Medlem

JAAA! Hoppas verkligen det stämmer, vore fantastiskt i så fall (om dom lyckas få till det då vill säga)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

RB6 är kanonkul

Vet inte hur många gånger jag lirat Terrorist hunt i samtliga Rb6!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

laxan:
Med tanke på din ålder borde du inte ens spela den typen av spel.

Haha denna skrattade jag högt åt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mindre Raven Shield, mer Rogue Spear imo.

http://www.youtube.com/watch?v=A7xiK-snyJk <-- bästa rainbow six-spelet imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vill inte vara negativ men jag har tyvärr inga förhoppningar på det här över huvud taget. Bättre så, för då kan det bara bli bättre

Medlem

Ett nytt Rainbow Six, ja tack!

Tyvärr har man ju fått sina förhoppningar grusade om och om igen av UBI då allt efter Ravenshield har bara blivit sämre. Mitt sista hopp låg på nya Ghost Recon men som vid en närmare titt visade sig vara helt löjligt future-inspirerat med Predator cloak och hela kittet.

Men det finns fortfarande just Ravenshield att gå tillbaka till!
Jag spelade som en idiot på tiden det begav sig. När jag ett par år senare köpte spelet på Steam lite för skojs skull så blev jag genast överraskad hur sjukt bra det fortfarande är.

Som sagt, spelet finns på Steam för ynka 50kr.
http://store.steampowered.com/app/19830/

För lite info om hur just Steam-versionen spelas på bästa sätt så gjorde jag detta inlägget.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=171008...


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Underbara nyheter.

Medlem

Bara dom inte gör ett nytt Vegas eller något liknande. Vill have tillbaks gamla Rainbow Six.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

jag instämmer, ett seriöst Ravenshield 2 hade man inte tackat nej till .
Få spel levererar sådan puls som att vara ensam kvar hasandes omkring med 8 motståndare efter sig.
eller ilskan av att dö av en helt random tur granat .
det var längesedan man kände något överhuvud taget, Swat 4 var iofs ett redigt bra spel också

Medlem

Har goda minnen med de spelen, hoppas det nya blir lika bra..

Medlem

FUck yeah!! har lirat vegas 2 terrorist hunt som fan sen de kom, dags med ett nytt nu

Medlem

JAAAA! Fan, jag känner mig som den enda personen i världen som tycker Vegas 2 är bland de roligaste spelen man kan äga. Jag tänker nu vänta otålig på vidare nyheter


signatur

Imperator

Medlem

kan dom inte släppa nya ghost recon ist

Medlem

Raven Shield tillhör en av de bästa taktiska shooters som gjorts, hade väldigt gärna sett att de återgick till seriens rötter men jag tvivlar starkt på det då de spelen helt enkelt inte tilltalar den stora massan.

Skrivet av Höglund:

Jag köpte Raven Shield under Steams julrea men har bara spelat ~10 minuter.

Bara att lägga upp en planering kan ta betydligt längre tid, om man gillar spel där planering är minst lika viktigt som själva utförandet så är RS ett av de bästa. Även om man kör med auto-targeting på högsta så kan allt fallera om man inte planerat rätt, helt klart ett utmanande spel.

Medlem

Rogue Spear var ju lätt det bästa spelet. Det var mycket mer taktik. när man innan man startade ett uppdrag fick planera en rutt för det andra teamet som man inte själv va i och styrde. sykroniserade inbrytningar o sprängnigar ägde! Vegas är också jävligt kul, men på ett annat sätt, spenderat flertalet timmar med att röja banonr i terrorist hunt! lite mer sneak i det. inte spray'n'pray direkt!

12
Skriv svar