The Old Republic kan dröja till 2012

Robot
The Old Republic kan dröja till 2012

Målet är premiär i år, men inget är spikat än, säger Electronic Arts.

#star-wars-the-old-republic, #ea, #bioware


Medlem
The Old Republic kan dröja till 2012

Bra att dom tar god tid på sig, pengar finns säkert också.

Medlem

Ja väntar hellre lite längre än att det är massor med buggar i spelet Även om jag är vääääldigt sugen på att spela det nu Vill också beta-testa spelet

Medlem

Nooooooooo...men då kanske man hinner med alla andra bra spel som släpps i år

Medlem

Som SCII då :)?
den som väntar på någe gott väntar alldrig för länge ^^
kan spela Duke Nukem snart så, jag tror världen kan vänta lite

Medlem

Gutt, finslipa på spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

I artikeln om uppskjutandet av Mass Effect 3, så var det faktiskt en person i kommentarerna som tipsade.

Medlem

NEEEEEEEEEEJ! Det får inte vara sant.

Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.

Uselt första (spel)halvår 2011.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kan behöva putsas på i ett år till, bara bra.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

NEEEEEEEEEEJ! Det får inte vara sant.

Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.

Uselt första (spel)halvår 2011.

What about Little bigplanet 2, Killzone 3, Crysis 2, Portal 2, L.A. Noire, The witcher 2 och Duke nukem forever. Detta tror jag är en stor del av de riktigt bra titlarna just under detta halvåret.

Medlem

Aldrig kul att vänta, men hellre det än att man får en ofärdig produkt.

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av SID 6.7:

NEEEEEEEEEEJ! Det får inte vara sant.

Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.

Uselt första (spel)halvår 2011.

What about Little bigplanet 2, Killzone 3, Crysis 2, Portal 2, L.A. Noire, The witcher 2 och Duke nukem forever. Detta tror jag är en stor del av de riktigt bra titlarna just under detta halvåret.

Skräp eller ointressanta allihopa.

Skyrim, Mass Effect 3, Battlefield 3, Deus Ex 3, Rage och Saints Row 3 är årets (2012 för Mass Effect 3) släpp (efter the Old Republic) och dom känns lååångt bort just nu


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv
Medlem

Låter bra, får vi förhoppningsvis ett väl slipat spel

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter bra, får vi förhoppningsvis ett väl slipat spel

Ellerhur. Bomma lanseringsdatumet med nästan ett helt år. Låter proffisigt ellerhur. Man skulle nästan kunna tro att de vet vad de håller på med. Det är ändå inga amatörer vi pratar om, de har gjort lite grejer förut.

Vi lever under en konstant förändring och MMO hur försenade de än blir så är de aldrig finslipade. Detta är Biowares första (MMO) och vi skulle kunna ge de 3 år till och ändå inte se en slipat spel.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av laxan96:
Skrivet av SID 6.7:

NEEEEEEEEEEJ! Det får inte vara sant.

Vad fanken skall man spela istället? Alla andra MMO:s är crapfantasy, och det släpps inga vettiga solospel på rätt sida om sommaren.

Uselt första (spel)halvår 2011.

What about Little bigplanet 2, Killzone 3, Crysis 2, Portal 2, L.A. Noire, The witcher 2 och Duke nukem forever. Detta tror jag är en stor del av de riktigt bra titlarna just under detta halvåret.

Skräp eller ointressanta allihopa.

Skyrim, Mass Effect 3, Battlefield 3, Deus Ex 3, Rage och Saints Row 3 är årets (2012 för Mass Effect 3) släpp (efter the Old Republic) och dom känns lååångt bort just nu

Okej förstår. Enligt mig är det väldigt konstigt att alla de titlarna är ointressanta eller bara skräp. Men jaja det är min åsikt.

Medlem
Skrivet av LiTo:
Skrivet av WaXsMoKe:

Låter bra, får vi förhoppningsvis ett väl slipat spel

Ellerhur. Bomma lanseringsdatumet med nästan ett helt år. Låter proffisigt ellerhur. Man skulle nästan kunna tro att de vet vad de håller på med. Det är ändå inga amatörer vi pratar om, de har gjort lite grejer förut.

Vi lever under en konstant förändring och MMO hur försenade de än blir så är de aldrig finslipade. Detta är Biowares första (MMO) och vi skulle kunna ge de 3 år till och ändå inte se en slipat spel.

Men nu är det EA som är utgivaren och de har en tendens till att forcera ut titlar och sätta deadlines som utvecklarna inte kan hålla, Warhammer Online är ett bra exempel på ett MMo som släpptes i en beta version. Bioware är ett större företag än vad Mythic är och har mer tyngd bakom sina ord. De har lyckats övertala EA att förskjuta släppdatumet, vilket förhoppningsvis leder till ett mer väl slipat spel. Att det kommer finnas buggar är något man får leva med, men hellre ett färdigt spel med buggar än ett ofärdigt spel med massa buggar.

1
Skriv svar