Man of war assault squad säljs nu skitbilligt.

Medlem
Man of war assault squad säljs nu skitbilligt.

Måste bara tipsa MoW assault squad finns nu 66% off på steam
Helt klart ett måste för alla som gillar strategi!

http://store.steampowered.com/app/64000/

Medlem

Ojojoj! KÖP! Det bästa multiplayer RTS:et jag någonsin spelat.


signatur

Have a good time!

Ish
Medlem

Det är riktigt bra. Det första är också riktigt bra.. Och Red Tide också.. Äh, alla är asbra!
Lirade några timmar nu på morgonen


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Införskaffat så nu är samlingen komplett igen <3

Medlem

Nu missade jag rean, men vad är det som gör Men of War så speciellt? Inte testat det men massa folk hyllar det till skyarna. Som CoH, men mer realistiskt eller?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Nu missade jag rean, men vad är det som gör Men of War så speciellt? Inte testat det men massa folk hyllar det till skyarna. Som CoH, men mer realistiskt eller?

Nja, det är väldigt olikt Company of Heroes.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva Men of War ... det är helt enkelt något som måste upplevas!

Det jag älskar med spelet är att det dels uppmuntrar till tanke och intelligens istället för reflexer ... det är inte som i t.ex. Starcraft II eller Call of Duty där reflexer och inlärda taktiker spelar roll. Man ska ju såklart ha viss vett - det är t.ex. inte bra att bli flankerad eller att stå i ett hus som är armerat med dynamit. Motorn är något av ett mästerverk då hela spelet känns sjukt realistiskt på det sättet att det känns som att allt som händer är en simulation av verkligheten. Står en man bakom något kan fienden inte se eller skjuta honom (om du inte beordrar det explicit). Man kan säga att det är totala motsatsen till dagens mainstream spel i spelupplevelse ... man känner sig aldrig stressad även fast spelet ibland blir riktigt tufft.

Det är helt enkelt ett väldigt speciellt spel... helt klart min absoluta favorit inom RTS-genren.


signatur

Have a good time!

Medlem

Yup väldigt svårt att förklara varför de är så bra.
De har helt annat gameplay än typiska rts, mycket taktik, avancerat fysik system, direct control, användandet sig av landskapet som skydd och stealh för infantri.
Även om jag fortfarande tycker CoH är skoj så kan jag verkligen verkligen inte gå tillbaka till de efter att ha spelat MoW assault squad.
De är bara en så jäkla mycket bättre i MoW AS när man har en stidsvagn och kan blåsa bort shermans med ett skott.
Till skillnad från CoH där den måste skjuta 5 skott för att ta kål på en sherman och infantri kan bara springa rakt upp till den och äga den.

Tex den här videon från vanilla men of war visar en jäkla massa olika och knasiga sätt man kan döda saker på.
http://www.youtube.com/watch?v=X8OGoIQXz3w

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Yup väldigt svårt att förklara varför de är så bra.
De har helt annat gameplay än typiska rts, mycket taktik, avancerat fysik system, direct control, användandet sig av landskapet som skydd och stealh för infantri.
Även om jag fortfarande tycker CoH är skoj så kan jag verkligen verkligen inte gå tillbaka till de efter att ha spelat MoW assault squad.
De är bara en så jäkla mycket bättre i MoW AS när man har en stidsvagn och kan blåsa bort shermans med ett skott.
Till skillnad från CoH där den måste skjuta 5 skott för att ta kål på en sherman och infantri kan bara springa rakt upp till den och äga den.

Tex den här videon från vanilla men of war visar en jäkla massa olika och knasiga sätt man kan döda saker på.
http://www.youtube.com/watch?v=X8OGoIQXz3w

Jajjamen!

Den videon hade jag inte sett, underbart!


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar