Gah! Cravings!

Inaktiv
Gah! Cravings!

Hej, jo hörni det hände just en ganska kul grej här!

Jag satt här och klickade runt på forumet när jag plötsligt känner hur det bubblade till i magen. Ajsingbajsing tänkte jag då och det börjar samtidigt kännas som om något är på väg att krypa ut ur arslet på mig. Så jag lyfter min vänstra skinka ur min Aeron-stol (mycket fin stol för övrigt) och tar i för kung och potatisland. Jag släpper alltså väder, eller ja väder är väl lite i underdrift, det går väl lämpligast att jämföra det med en storm på 30 m/s för hunden som stod nedanför höll på att flyga in i väggen ett par meter bort. Stackarn.

Nu till det roliga! När jag sedan lutar mig bakåt i stolen och fånler sådär som man brukar göra efter att man släppt en brakskit så känner jag hur det börjar lukta sour cream & onion-chips. Vafalls!? Snacka om att jag fick cravings. Jag blev helt enkelt tvungen att springa ner till pressbyrån runt hörnet och köpa en sån där liten påse med sour cream & onion chips och pressade i mig den på max 30 sekunder.

Nu känner jag mig dock ganska äcklig. Borde jag det?

Ha det gott allihopa! Idag är det freeedagsmyyyyys!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Medlem

Haha! Det roligaste jag läst i dag. Tack för det!

Inaktiv

Jaha nu har polaren varit i farten ser jag Går inte att lämna datorn ensam med en polare i 10 min. Nåja, den bjuder jag på.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

OP, är detta du?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

....ser ingen chipspåse. :/

Medlem

Haha


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hahaha what the sh*t.

Tummen upp för det inlägget.
Helt oväntat och perfa fredagshumor.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Hahaha, snacka om off topic!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Medlem

First i was like

Then i was like WTF

Medlem

hahaha


signatur

thank you, come again

strangely intriguing


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hahaha. Humor.
I vote thread of the year!

Klockrent


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar