Game of Thrones!

Skägg.
10 Chambers
Game of Thrones!

Så nu har den haft premiär här i Sverige, efter olidligt lång väntan. Själv var jag inte så sugen förrän 15-minuters previewen släpptes och första avsnittet levererade. Förutom Dothraki, och framförallt Khal Drogo. De ögonbrynen förtjänar fasiken en egen Razzie.


signatur
Medlem

Mycket bra serie. Men böckerna är bäst som vanligt.
4/5.

Du har verkligen hängt upp dig på ögonbrynen.
Men jag håller med, de är i en klass för sig.

Medlem

Sjukt bra!! Blev verkligen förvånad över hur bra det var... utan att läsa några böcker.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Känns gediget, men dom lär ju inte grotta ner sig lika mycket som författaren gör med böckerna för då skulle det bli satans långtråkigt vilket jag tycker böckerna är.

Farten känns dock mycket bra och det kommer gissar jag bli ännu bättre.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Blev sjukt besviken och lämnade förhandsvisningen i Filmens hus på gärdet.
Den bild som byggts upp innan blev grusade och bespottade, jag gick hem och läste första boken istället.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

eh , kan du ta om det där?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Fenomenalt bra inledning på denna serie. Ser fram emot resten massor. klar 5a

Medlem

Nu är de så att jag har missat de här helt. Vilken kanal talar vi om här och kan man fortfarande se premiäravsnittet på någevis?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Mycket lovande serie, började kolla för några dagar sedan. inte besviken alls!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Thumba:

Nu är de så att jag har missat de här helt. Vilken kanal talar vi om här och kan man fortfarande se premiäravsnittet på någevis?

Canal+ har sändningsrättigheterna i Svedala, vet inte hur de har det med Play-funktioner.


signatur
Medlem

enda bokserien jag läser, serien ligger i HBOs händer. vilket alltid brukar bara bra. lurar på varje avsnitt. väldigt bra helt enkelt!


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv

Jag gillar den än så länge. Har dock inte läst böckerna så har ingenting att relatera till.


signatur

You must construct additional pylons.

1
Skriv svar