Deus Ex 3-folket pratar pc-kontroller

Robot
Deus Ex 3-folket pratar pc-kontroller

Utvecklarna bygger gränssnitt och kontroller som passar mus och tangentbord – se filmen hos FZ.

#eidos-montreal, #deus-ex-human-revolution-1


Inaktiv
Deus Ex 3-folket pratar pc-kontroller

Tack!

Synd att det ska vara så **** svårt för andra företag att implementera ett riktigt pc-gränssnitt.

"Interfis"? "Pi-Ci köntröller"? OK, men det var charmigt att de försökte efterapa DX1 i-system...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av frunk:

Tack!

Synd att det ska vara så **** svårt för andra företag att implementera ett riktigt pc-gränssnitt.

Inget som säger att dom gjort det bra i detta spel.

Medlem
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av frunk:

Tack!

Synd att det ska vara så **** svårt för andra företag att implementera ett riktigt pc-gränssnitt.

Inget som säger att dom gjort det bra i detta spel.

Visst. Men mycket tyder på det...

Medlem

Får faktiskt för en gångs skulle känslan av att de försöker! Frågan är ju bara om de kommer lyckas! Ser ju helt okej ut än så länge, är väl bara fps och tps switchande jag stör mig på, highlitghed objects är ju redan utrett!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

När de började visa att man kunde dra vapen och sortera... bläh, fick jag PS3Snake-galla spydd över pyamasbyxorna.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

När de började visa att man kunde dra vapen och sortera... bläh, fick jag PS3Snake-galla spydd över pyamasbyxorna.

Och du har givetvis inte spelat första?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av stormense:

När de började visa att man kunde dra vapen och sortera... bläh, fick jag PS3Snake-galla spydd över pyamasbyxorna.

Och du har givetvis inte spelat första?

Tror (och hoppas) han menar att dom pratar om det som om det skulle vara något gudomligt dom har lagt ner mycket arbetstid på.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Interfis"? "Pi-Ci köntröller"?

Hahahaha, tänkte likadant

Det blev nästan en "bömb" av det hela


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar