Nya Hitman avtäcks nästa vecka?

Robot
Nya Hitman avtäcks nästa vecka?

IO Interactive twittrar hemlighetsfulla meddelanden till sina fans.

#io-interactive, #kane-lynch-dead-men, #hitman-2-silent-assassin


Inaktiv
Nya Hitman avtäcks nästa vecka?

AWSOME!!:O

Trodde meningen med Hitman var att vi inte ska se 47 smyga upp på oss.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hitman


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Senaste gången jag hörde ordet granatkartesch var i en diskussion kring Karl XII:s dödsorsak. Tror aldrig jag har sett det i modernt bruk. Min översättning av shrapnel skulle nog vara splitter, som i splitter från en granat. Men jag är ju född på 1900-talet också, så mina referenser är lite nyare.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Hitman 4 var oerhört bra, så har höga förväntningar !

Medlem

Jag skall se till att ha den italienska designerkostymen redo nästa vecka.


signatur

Imperator

Medlem

Det finns nog inte två bilder på Agent 47 där han ser likadan ut, kolla bara på Gollum en halvmeter upp. Markerade kindben om jag någonsin sett några.

Snälla lät detta heta "Hitman: Revelations"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

pls let it be truuuuuuuuuuuuuue

Medlem

sugoooooi


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Medlem

Äntligen! Hitman 4 var ett av de bästa spel jag någonsin spelat. En fråga dock, det står att det kommer till PS3 och Xbox360 bara, inget om PC, vad är det för larv? Nån som har något info?

Medlem

Underbart! Förhoppningsvis blir det lika underbart som tidigare delar i serien. Alla delar har varit underbara, även om Contracts har en speciell plats in mitt hjärta.

Medlem

1-2 var väldigt fräscha spel, Contracts kändes lite B och 4:an(???) var på tok för konsolanpassat för min smak så har inte orkat spela igenom det än


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Yes, äntligen! Föregående Hitman var ju suveränt

Medlem

Älskar bilden... DEM EYEBROWS!


signatur

Imperator

Medlem

Hoppas det stämmer, har varit så jäkla Hitman abstinent i flera år nu! Snälla snälla hoppas det blir minst lika långt som 2an, Contracts och Blood Money var på tok för korta


signatur

Game long and prosper

Medlem

Verkar som att 47:an blivit dragen i sina öron som barn. Hyfsat fläskiga!

Medlem

Ååå hoppas! älskar spelen


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar