Tävling – Mount & Blade: With Fire & Sword

Robot
Tävling – Mount & Blade: With Fire & Sword

Dra ut i fält med din egen armé och visa var skåpet ska stå.

#mount-blade-with-fire-and-sword, #mount-blade


Medlem
Tävling – Mount & Blade: With Fire & Sword

Ska ni inte göra någon recension på detta spelet?

Medlem

Det är lördag morgon och på tok för tidigt för att leta upp alla svar, dags att gissa vilt!

Medlem

Heh, lätta svar för ett Mount & Blade fan.

Medlem

Har redan spelet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

gnu
Medlem
Skrivet av MacNille:

Har redan spelet.

jag med:/ men det är redan nästan gratis iaf.

Medlem

måste säga att warband är roligare

gnu
Medlem

det är väldigt olika spel och kan inte spelas på samma sätt. jag föredrar WFaS singleplayer just nu men CRPG multiplayer i warband är roligare än WFaS MP.

Medlem

Det skulle vara trevligt att vinna detta, jag älskade M&B

OML
Medlem
Skrivet av gnu:

det är väldigt olika spel och kan inte spelas på samma sätt. jag föredrar WFaS singleplayer just nu men CRPG multiplayer i warband är roligare än WFaS MP.

Jag tycker tvärtom

Medlem

Skulle inte vara fel att vinna detta. Så kan jag spela med en polare

Medlem
Skrivet av viggecool:

Ska ni inte göra någon recension på detta spelet?

Dom får mycket hellre göra en recension av Mount & Blade: Warband istället.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av gnu:

det är väldigt olika spel och kan inte spelas på samma sätt. jag föredrar WFaS singleplayer just nu men CRPG multiplayer i warband är roligare än WFaS MP.

Oh, en till crpg spelare.

För lätta svar.

Medlem

Tycker inte någon det är lite roligt att en träsköld kan stoppa en sketans kula som flyger i några hundra meter i sekunden xD?

Medlem
Skrivet av Tommy96:

Tycker inte någon det är lite roligt att en träsköld kan stoppa en sketans kula som flyger i några hundra meter i sekunden xD?

Kanske lite, men den går ju iaf sönder mycket snabbare än en plåtsköld och ska vi vara sånna, är det inte roligt att det kräver flera skott att döda någon i cod..?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Tommy96:

Tycker inte någon det är lite roligt att en träsköld kan stoppa en sketans kula som flyger i några hundra meter i sekunden xD?

Kanske lite, men den går ju iaf sönder mycket snabbare än en plåtsköld och ska vi vara sånna, är det inte roligt att det kräver flera skott att döda någon i cod..?

Jo det är roligt och det är därför folk spelar spelen. Iofs var instagib i unreal tournament bland det roligaste jag lirat. Det var tider det...

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Tommy96:

Tycker inte någon det är lite roligt att en träsköld kan stoppa en sketans kula som flyger i några hundra meter i sekunden xD?

Kanske lite, men den går ju iaf sönder mycket snabbare än en plåtsköld och ska vi vara sånna, är det inte roligt att det kräver flera skott att döda någon i cod..?

Jo det är roligt och det är därför folk spelar spelen. Iofs var instagib i unreal tournament bland det roligaste jag lirat. Det var tider det...

Tror inte du förstår min poäng.

Medlem

jag vet men en träsköld skulle inte kunna stoppa en kula men vi kan göra ett test jag skjuter och du håller skölden?

Medlem

Det skulle inte en man heller.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Tommy96:

jag vet men en träsköld skulle inte kunna stoppa en kula men vi kan göra ett test jag skjuter och du håller skölden?

Jag sa inte emot, bara sa att det är som att säga "Jag tror inte en man kan springa efter ett sniperskott i benen" som man kan i Cod.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Tommy96:

jag vet men en träsköld skulle inte kunna stoppa en kula men vi kan göra ett test jag skjuter och du håller skölden?

Jag sa inte emot, bara sa att det är som att säga "Jag tror inte en man kan springa efter ett sniperskott i benen" som man kan i Cod.

it's just a flesh wound.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Tommy96:

jag vet men en träsköld skulle inte kunna stoppa en kula men vi kan göra ett test jag skjuter och du håller skölden?

Jag sa inte emot, bara sa att det är som att säga "Jag tror inte en man kan springa efter ett sniperskott i benen" som man kan i Cod.

it's just a flesh wound.

Samma i M&b då.

Medlem

Började nyligen spela Mount & Blade (det första) och tycker det är mycket underhållande!

gnu
Medlem
Skrivet av raefzm88:

Började nyligen spela Mount & Blade (det första) och tycker det är mycket underhållande!

finns ingen anledning att spela det första mount & blade då M&B warband är samma spel fast med bättre grafik och mer innehåll.

Medlem

Jag håller tummarna hårt, jag prövade spelet hos en kompis och älskade det! Skitrolig multiplayer


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag håller tummarna stenhårt, prövade spelet hos en kompis och älskade det! Riktigt rolig multiplayer


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar