Tomb Raider-filmen skrivs av Iron Man-duon

Robot
Tomb Raider-filmen skrivs av Iron Man-duon

Iron Man-författarna Mark Fergus och Hawk Ostby har anlitats för att skriva en "nystartshistoria" om Lara Croft för vita duken.

#crystal-dynamics, #tomb-raider


Medlem
Tomb Raider-filmen skrivs av Iron Man-duon

Blir svårt att slå Ellen Ripley och Sarah Connor, men jag tror dom kan göra det, ironman är väldigt smart skriven, en av man favoriter på senare tid.

"Angie" som Lara var inte speciellt bra, förutom att hon log genom hela filmen var hennes accent lika övertygande som kungen i rosa shorts. Den som spelar Lara måste vara en tuff brud i lyxförpackning, och då funkar det inte med silikon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker att filmen med Jolie var en helt okej popcornrulle. Man fick vad man förväntade sig så att säga.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den som spelar Lara måste vara en tuff brud i lyxförpackning, och då funkar det inte med silikon.

Lill-Babs as Lara Croft!

Medlem

Angelina Jolie passade bra som Lara Croft tycker jag, och Tobey Maguire var en bra Spidey. Alla dessa reboots..

Skrivet av RazorShard:
Skrivet av walter_iego:

Den som spelar Lara måste vara en tuff brud i lyxförpackning, och då funkar det inte med silikon.

Lill-Babs as Lara Croft!

Bra koppling, helt rätt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lady Croft har inte gått i pension ännu, så Angie kan en gång till om dom absolut måste göra en uppföljare. Det är inte precis James Bond som återuppstår i tid o otid.
Ellen Ripley fick ju åldras fastän hon var klonad

Medlem
Skrivet av Höglund:

Angelina Jolie passade bra som Lara Croft tycker jag, och Tobey Maguire var en bra Spidey. Alla dessa reboots..

Han var jättekass i Spiderman 3!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Eller han spelade väl inte kasst men..... jag tyckte inte om filmen!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

3:an var ostig som fan, men de två första var bra.

Medlem

Det finns ju en brud som promotade ett av lara craft spelen om jag inte minns fel, hon var typ arobics proffs eller något såg ganska passande ut för en ung lara craft också. Minns ej vad hon heter men hon vore en grym kandidat.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Det finns ju en brud som promotade ett av lara craft spelen om jag inte minns fel, hon var typ arobics proffs eller något såg ganska passande ut för en ung lara craft också. Minns ej vad hon heter men hon vore en grym kandidat.

Hon hade ingen som helst skådespelarkarriär bakom sig, tror nog det är bra om det är nog som faktiskt kan agera. Trott det eller ej, men sånt märks.

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av zauii89:

Det finns ju en brud som promotade ett av lara craft spelen om jag inte minns fel, hon var typ arobics proffs eller något såg ganska passande ut för en ung lara craft också. Minns ej vad hon heter men hon vore en grym kandidat.

Hon hade ingen som helst skådespelarkarriär bakom sig, tror nog det är bra om det är nog som faktiskt kan agera. Trott det eller ej, men sånt märks.

Äsh tror det kunde funkat bra i alla fall.

Medlem

Frågan är vem som ska spela Lara Croft den här gången? Jag tyckte att Angelina Jolie var perfekt som Lara Croft även om jag kan tycka att hon saknar en gnutta talang. Hon blev ju enbart känd för att hon är dotter till Jon Voight och självklart för hennes gigantiska läppar. Håller tummarna för Jennifer Lopez haha.. Jag skojar bara

Medlem

Iron Man suger röv. så jag hoppas inte att det betyder att Tomb Raider filmen kommer göra det.
Men oddsen ligger inte i filmens fördel när Hollywood är actionkåta hjärndöda idioter i princip. Med deras trogne monark... Michael Bay.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar