Melodramus - Suffer Like You

Medlem
Melodramus - Suffer Like You

Det är inte ofta jag har söndagsångest, jag brukar aldrig bäva inför tanken att gå upp sex på morgonen och knega tills dagens uppgifter är avklarade. Den berömda cirkeln; vakna, jobba, slöa och sova tills tiden blir ett mentalt verktyg. Idag, har jag däremot suttit på en klippa med en bok och njutit av solen hela dagen, hört vattnet skvalpa mot stenformationerna nedanför, måsarnas avlägsna skrik och det dova ljudet av bara fötter på gamla plankor. Det är väl därför det tar emot idag, och det är inget ovanligt, jag vet att många känner samma sak som mig just nu. Vi vet vad som väntar efter solens uppgång och fall.

#blogg

Melodramus - Suffer Like You

Det låter som en härlig dag, det kommer fler sådana. Livet består inte enbart av jobb, utan kärlek, kreativitet och så klart musik. Bra låt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var det verkligen, följt av en utsökt komponerad Ratatouille efter utflykten. Det är jag medveten om, lyckligt medveten!

Angående låten, så gör videon den ingen rättvisa, den är mer ett hafsverk gjort av keyboardisten "Rose Phantom", lite mysig dock. Ska göra en recension på albumet nån gång, oerhört bra!

1
Skriv svar