Betanytt om Diablo 3 ikväll

Robot
Betanytt om Diablo 3 ikväll

Blizzard-chefen Mike Morhaime har lovat att ge oss detaljer kring ett stundande betatest i afton.

#nyhetstips, #blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #world-of-warcaft, #diablo-iii


Medlem
Betanytt om Diablo 3 ikväll
Citat:

...och heller inte när nästa, oundvikla, World of Warcaft-expansion...

Nä nu har en liten typo smugit sig in med måndagskaffet!

Medlem
Medlem

Det var på tiden att det dök upp något om Dibbe 3, Men jag såg direkt mörka moln dyka upp, StarCraft 2 Expantion + WOW Expantion =/

Medlem
Citat:

...få saknar datum...

Eh? Jomensåatt..

Medlem
Skrivet av Vippe:
Citat:

...och heller inte när nästa, oundvikla, World of Warcaft-expansion...

Nä nu har en liten typo smugit sig in med måndagskaffet!

två är det väl
om man nu ska vara petig kan man vara extra petig

Medlem

" Men ikväll vet vi (förmodligen) när det publika betatestandet av Diablo III startar." Ojoj, värst vad jag inte var uppdaterad på beta fronten. Redan ikväll?

Medlem

Ser fram emot detta. Skall hålla koll på FZ senare ikväll.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Veros:

" Men ikväll vet vi (förmodligen) när det publika betatestandet av Diablo III startar." Ojoj, värst vad jag inte var uppdaterad på beta fronten. Redan ikväll?

Du behöver en högre frekvens av FZ i ditt liv!


signatur
Medlem

Huh!? Har Blizzard fortfarande investerare? Känns som deras "statskassa" är tillräckligt stor så att inga externa investerare skulle behövas

deras nästa "MMORPG" hoppas jag blir MMORPGFPS (med betoning på FPS) a'la Space of Starcraft


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Clabbe:
Skrivet av Vippe:
Citat:

...och heller inte när nästa, oundvikla, World of Warcaft-expansion...

Nä nu har en liten typo smugit sig in med måndagskaffet!

två är det väl
om man nu ska vara petig kan man vara extra petig

Härligt det där hur hjärnan kan luras! Tog mig ett bra tag innan jag faktiskt hittade på vad du syftade på! (Antar och hoppas att det var World of Warcaft) ^^

Medlem

Härligt, minns fortfarande D2-betan väl. Blood Raven runs FTW.. sen minns man att bland de bästa vapnen man kunde ha som barbar var några svärd fyllda med perfect rubies.. såg redigt ballt ut.

Skulle nästan offra min ena fot för att få vara med i D3 betan, mums.

Medlem

Ohlala detta sätter igång hoppet om ett 2011 släpp av Diablo

om betan börja i Maj så kanske vi kan få ett släpp framåt hösten eller lagom till julhandlen ?

dock så har ju både Diablo II och Diablo II - LoD släppts i juni men Diablo kom ut i november


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Nu händer det grejer!

Medlem

Trevligt.


signatur

Meep!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dinskugga:

Ohlala detta sätter igång hoppet om ett 2011 släpp av Diablo

om betan börja i Maj så kanske vi kan få ett släpp framåt hösten eller lagom till julhandlen ?

dock så har ju både Diablo II och Diablo II - LoD släppts i juni men Diablo kom ut i november

När dom annonserade SC2-betan tog det bara 8 dagar innan den var igång... så kan bli något i maj!


signatur
Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Ohlala detta sätter igång hoppet om ett 2011 släpp av Diablo

om betan börja i Maj så kanske vi kan få ett släpp framåt hösten eller lagom till julhandlen ?

dock så har ju både Diablo II och Diablo II - LoD släppts i juni men Diablo kom ut i november

Diablo 3 släpps 2012.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Galet taggad ^^ Tack FZ för mysiga nyheter på morgonen

Medlem

"Vi har beslutat att lägga Diablo 3 på is tills vidare eftersom det skulle konkkurera med World of Warcaft för mycket"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Veros:

" Men ikväll vet vi (förmodligen) när det publika betatestandet av Diablo III startar." Ojoj, värst vad jag inte var uppdaterad på beta fronten. Redan ikväll?

Du behöver en högre frekvens av FZ i ditt liv!

Jag läste nog fel i nyheten! Hänger redan på FZ pretty much varje dag

Ish
Medlem

Tycker dte har varit väldigt tyst om D3 ett tag nu.. Ärligt talat lät som att det skulle släppas typ förra året när jag först fick höra om det. Men jag antar att det inte blir något förens sent Q4 som tidigast? Låter det ju som iaf.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Kan inte bärga mig att få möjligheten att testa betan, om man nu blir antagen vill säga.

Medlem
Medlem

Det kanske informeras att en öppen beta kanske släpps under E3? Hoppas på en intressant nyhet i alla fall

Medlem

Grymt härligt om de skulle ha samma upplägg som till SC2, att man får en betanyckel om man förbeställer.
*håller tummarna*


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Så trevligt.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Hannu87:

Gott

Gött skare ju vara! ;D


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

man får ju hoppas att det blir en öppen beta av någon form iaf. kanske om man förbeställer eller något. man tycker ju att om det var så med starcraft 2 borde dom kunna göra samma med diablo 3. hur som helst så är jag sjukt peppad, oavsett om nyheterna involverar en öppen eller stängd (?) beta. kommer bli kul att se massa nya videos!

Medlem

Vill ha ny information!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Hannu87:

Gott

Gött skare ju vara! ;D

Jag är inte från GBG, så jag säger. Gott. ;P

12
Skriv svar