FZ:s monstertävling avgjord!

Robot
FZ:s monstertävling avgjord!

Razer- och Starcraft II-prylar för drygt 5000 kronor har hittat nya ägare.

#razer, #starcraft-ii-2


gnu
Medlem
FZ:s monstertävling avgjord!

skulle haft en sc2 turnering om grejerna istället

Medlem

Helt otroligt, jag har i princip aldrig i mitt 26 åriga liv lyckats vinna något i en tävling och så vinner man detta. Jag är överlycklig! Tack så otroligt mycket FZ och Egmont Tidskrifter!

Inaktiv

Haha, grejorna ser ju ut som ett dåligt skolprojekt. Grattis till vinnarna....eller nåt. ^^

Medlem
Skrivet av Segas:

Haha, grejorna ser ju ut som ett dåligt skolprojekt. Grattis till vinnarna....eller nåt. ^^

Svensk avundsjuka i ett nötskal.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Segas:

Haha, grejorna ser ju ut som ett dåligt skolprojekt. Grattis till vinnarna....eller nåt. ^^

Svensk avundsjuka i ett nötskal.

Indeed, hahaha!


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Segas:

Haha, grejorna ser ju ut som ett dåligt skolprojekt. Grattis till vinnarna....eller nåt. ^^

Svensk avundsjuka i ett nötskal.

Min Tychus Findlay staty är finare sådeså!

MFC
Medlem

Jag var med så DU kunde vinna


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

haha oh, hade tydligen fel på två av svaren. Grattis till vinnarna!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hahahaha, helt fantastiska vinnare! Grattis till er alla, det förtjänade ni!

Jag skrev detta som svarsalternativ:

Citat:

Jag skulle kunna skriva ett långt svar där jag använder antingen humor eller seriositet (eller en härlig mix av båda världar) för att beskriva min situation och varför just jag förtjänar att vinna denna tävling.

Det tänker jag inte göra.

Det enda skäl till att jag vill vinna är att jag vill ha, jag vill äga mer saker, jag vill bara konsumera mera.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Medlem

gz and gj winners! ^^

Medlem

Jag höll på att få en hjärtattack när jag öppnade mailen! Jag säger som nicbex: Tack så jättemycket FZ och Egmont tidskrifter! Lovar att vara FZ troget i många år till.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av Greger:

Hahahaha, helt fantastiska vinnare! Grattis till er alla, det förtjänade ni!

Jag skrev detta som svarsalternativ:

Citat:

Jag skulle kunna skriva ett långt svar där jag använder antingen humor eller seriositet (eller en härlig mix av båda världar) för att beskriva min situation och varför just jag förtjänar att vinna denna tävling.

Det tänker jag inte göra.

Det enda skäl till att jag vill vinna är att jag vill ha, jag vill äga mer saker, jag vill bara konsumera mera.

Jag gillade din motivering. Men sen gillar jag cynism. Det har en egen charm som är svårt att slå.

Hade tur att någon gillade mitt nummer. Trodde att mitt bidrag skulle åka i soptunnan direkt men tydligen var det någon som uppskattade det.
Det är nästan roligare än vinsten i sig!

Men jag tackar och bockar artigt och är nu ett steg närmare världsfred, kakor, regnbågar och små söta kattungar!

/Patience

PS. Trolla min motivering är helt okej. Så länge ingen mod säger något annat.

Medlem

Chansade och fick rätt på 1,2 och 5:an haha inte för att jag vann men....


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Jädrars fullkorn!

Aja, stort grattis till vinnarna, hoppas ni får mycket kul med prylarna


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Segas:

Haha, grejorna ser ju ut som ett dåligt skolprojekt. Grattis till vinnarna....eller nåt. ^^

Svensk avundsjuka i ett nötskal.

Hehe, det är ingen avundsjuka, men det där plastiga sakerna är inte av intresse. Men det är ju såklart skoj för vinnarna, inte sant?

Medlem
Medlem
Skrivet av Manqs:

Jag gillade din motivering. Men sen gillar jag cynism. Det har en egen charm som är svårt att slå.

Hade tur att någon gillade mitt nummer. Trodde att mitt bidrag skulle åka i soptunnan direkt men tydligen var det någon som uppskattade det.
Det är nästan roligare än vinsten i sig!

Men jag tackar och bockar artigt och är nu ett steg närmare världsfred, kakor, regnbågar och små söta kattungar!

/Patience

PS. Trolla min motivering är helt okej. Så länge ingen mod säger något annat.

Ja det är trevligt med lite cynism ibland, det är inga krusiduller, bara rakt på.
Tror moderatorerna insåg hur viktigt det är att du finns, Patience. Utan dig hade säkerligen skurkarna i världen tagit över!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Svara fel på sista frågan

Inaktiv

Grattis till vinnarna!

Medlem

Grattis till vinnarna av detta feta prispaket!


signatur
Medlem

Grattis till vinnarna, kul att se att ens chansningar var rätt i alla fall!

Medlem

Mitt g15 är jag trogen för alltid då jag bara älskar displayn och den är viktig för mitt sociala liv då jag använder FB genom den annars hur ska jag annars svara ingame? Spelar ju endå typ hela tiden så tack fz för jag inte vann tackar verkligen ( You made me social <3) hehe tänk på det bästa i situationen.

Medlem

Tusan också, jag svarade fel på motiveringen

Medlem

Ja, jag säger detsamma som de övriga vinnarna - ett enormt tack från min sida! Räkna med en trogen besökare under en lång tid framöver.

Medlem

Vem fan svarade "Dans På Igel?!?

Medlem

Om bara inte den där trickfrågan med front person när det var omöjligt att hitta info var med =p vem faen är det? ^^, aja alla rätt annars här är min motivering i allfall

Citat:

Med Razer jag pimpas
för att kunna gimpa
med pros och noobs
över hela vårt klot
den gröna färgen
i den sköna helgen
se upp eller bak
här kommer jag med min Razer sak

Medlem

Kan någon svara på vem razers frontman är?

Medlem

jag hoppades alldeles för mycket detta! grattis till vinnarna

12
Skriv svar