Sommarvärme!

Medlem
Sommarvärme!

Nu har sommaren återigen tagit kontroll över Skåne. Trots en rejält blåsig söndag, 10 mil på hojen, så var det varmt i solen. Idag har det stigit ytterligare några grader och jag var rejält för mycket påklädd på väg till jobbet.

En ganska lugn måndag verkar det bli om än en hektisk vecka framöver. I morgon är det risk2 på schemat, onsdag är heldagsutbildning, torsdag är det teoriprov med kusin-fika på eftermiddagen och fredagen ... ja det kanske blir lugnt på fredag? Helgen ska vi försöka köra än mer motorcykel i alla fall och förhoppningsvis har jag då klarat teoriprovet och kan koncentrera mig enbart på körningen! Håll tummarna för mig

#blogg

Medlem
Sommarvärme!

Det ska nog gå bra. Du ska nog kunna ha körkortet innan den riktiga sommaren börjar och folk har semester. Blir det MC-semester då?


signatur
Medlem

OM jag lyckas i den takt jag planerat så blir det mc en sväng till Varberg och Ullared haha. Semester på hojen får det bli när frugan inte har bebbe i magen

Om den här värmen håller i sig kommer jag inte finnas kvar när du äntligen får din motordrivna velociped.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ah, just ja, tänkte inte på det


signatur

Tsk, tsk, Traveller, vad vore FZ utan dig?

Strukturerat och moget.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sheit... min granne som tog sitt mc-kort förra veckan köpte i samband med det en ny BMW R800F... det tog 1 1/2 dag så hade han totalkvaddat den. Nya däck och snäv kurva... i 60km/h drog han rakt ut i ett krondike... Han klarade sig som tur var oskadd men hojen ska lagas för 60 000:-
Skönt med helförsäkring och ryggskydd!

1
Skriv svar