Rykte: Nya Call of Duty släpps 8 november

Robot
Rykte: Nya Call of Duty släpps 8 november

Flertalet anonyma källor pekar på den 8 november som släppdatum för nästa Call of Duty – namnet kan bli Project Collossus.

#activision-blizzard


Medlem
Rykte: Nya Call of Duty släpps 8 november

IW > 3arc


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

November är redan fullbokad inom spelväg för mig!

Medlem

Kollade på korna utanför mig på ängen och tycker dom behöver mjölkas.

Medlem

Call of Duty-factory spyr ut spel som vanligt

Medlem

jag avstår. Ska spela Elder scrolls och BF3 och Dirt 3 så kommer inte ha tid och lust med sånt skit..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Ja, vilken skandal. Mer spelad än Black Ops. Usch, så hemskt spel det måste vara.

http://www.nattbruset.se/2011-05-09_192027.png

Men jag antar att spelarna inte vet sitt eget bästa, eller?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Ja, vilken skandal. Mer spelad än Black Ops. Usch, så hemskt spel det måste vara.

http://www.nattbruset.se/2011-05-09_192027.png

Men jag antar att spelarna inte vet sitt eget bästa, eller?

Det är precis det.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Surely you jest, my good sir. Du menar väl bloops/blops/black ops-skandalen? Mw2 var ganska kul om det inte var för fuskarna och tubandet. Black ops gick ju inte ens att spela, och om det gick så fick man spela själv eller mot sina kompisar.

Medlem

Kära FZ:

Det verkar som ni har skrivit en artikel om en annan Multiplayer-shooter än Battlefield 3. Men oroa er inte! Detta lilla felsteg ses med överseende av oss användare, även ni på FZ kan ju begå små misstag ibland.

På återseende!


signatur

Imperator

Medlem

COD serien kan dra åt "H_ _ _ _ TE!" Flygande knivar över mer än halva banan som alltid träffar, headshot's som man bara garvar åt om man inte gråter först,killstreaks? jag vill ha ett krig spel inte någon unreal tournament? HHHHPTVI!! spottar COD i ansiktet och mer pengar från mig kommer inte denna serie få!

Tycker som dem! och för er som hatar mitt inlägg................Trodde jag brydde mig,men icke!
http://www.youtube.com/watch?v=VZMlhAhoaOc&feature=player_emb...

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Surely you jest, my good sir. Du menar väl bloops/blops/black ops-skandalen? Mw2 var ganska kul om det inte var för fuskarna och tubandet. Black ops gick ju inte ens att spela, och om det gick så fick man spela själv eller mot sina kompisar.

Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Ja, vilken skandal. Mer spelad än Black Ops. Usch, så hemskt spel det måste vara.

http://www.nattbruset.se/2011-05-09_192027.png

Men jag antar att spelarna inte vet sitt eget bästa, eller?

Vilken skandal? Skämtar du gubben lilla?
MW2 var otroligt mycket värre än BlackOps på alla plan, när det kommer till PC verren så total krossade de sin community genom att totalt ignorera mod tools, slänga in ett otroligt buggigt console system vid namn IWNET samt att dissa dedikerade servrar och öppna filer.

Du vet de tidigare Cod spelen var skapligt competetiva, modvänliga speciellt 1an & 2an, båda grymt bra spel även 4ran var helt okej.

Sen att du visar stats på det mest spelade spelet säger ju absolut nada, sist jag kollade tror fortfarande majoriteten av världens befolkning på tomten 2.0 aka gud, gör det knappast till sant eller bra. En sak är säker, CSS är ljusår bättre än MW2 på den där listan och förtjänar iaf sin plats.

Såhär lät det när de skulle släppa cod4, otroligt positivt i jämförelse med dagen:
http://www.youtube.com/watch?v=qMfTR8PBrsE

Jag säger absolut inte att BlackOps är ett bra spel(skitspel i min mening är det) då det är nedlåst , buggigt m.m också men det är långt ifrån samma skandal som MW2 droppade på communityn

Medlem

Intresserar mig inte det minsta.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av zauii89:

MW2 var otroligt mycket värre än BlackOps på alla plan, när det kommer till PC verren så total krossade de sin community genom att totalt ignorera mod tools, slänga in ett otroligt buggigt console system vid namn IWNET samt att dissa dedikerade servrar och öppna filer.

IW har aldrig någonsin gått ut med att de hade som avsikt att släppa några mod tools till MW2. Jag vet inte var du har fått det ifrån. Treyarch har däremot utlovat det till Blops, till dags datum har vi inte sett röken till det. Det är, i mina ögon, värre att lova något och inte hålla det (som t ex DICE gör) än att inte lova alls.
IWNET kunde helt klart göras bättre, det har de själva erkänt i efterhand också, dock var det väldigt bra ur vissa synpunkter. Det var väldigt lätt att ha ett partysystem och spela flera kompisar tillsammans. Treyarch har helt missat den detaljen och märkligt nog sagt att det inte går att kombinera parties med dedikerade servrar.

Skrivet av zauii89:

Sen att du visar stats på det mest spelade spelet säger ju absolut nada, sist jag kollade tror fortfarande majoriteten av världens befolkning på tomten 2.0 aka gud, gör det knappast till sant eller bra. En sak är säker, CSS är ljusår bättre än MW2 på den där listan och förtjänar iaf sin plats.

Bilden var ett sätt att visa hur omvärlden såg på ditt påstående om att det var ett "skandalspel" på PC. Man kan anklaga MW2 för många spel, men "skandalspel" är väldigt långt ifrån sanningen. Sen att DU personligen inte gillar det är egalt i sammanhanget. Som vanligt så dyker det upp det här argumentet att "MW2 är bara populärt för att spelarna är lurade och/eller inte vet bättre". Självutnämnd smakpolis, are we?

Gubbe lilla.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

call of duty: angry birds rio

Medlem

hoppas att nästa CoD saknar killstreak som förstör spelet, att de lägger till bullet spread. att de fixar spawnen, så kanske spelet kan bli bra... vänta lite nu, då blir det ju Battlefield!

Medlem

Inför Modern Warfare 2 lyrisk, efteråt djupt besviken.
Inför Black Ops, mycket skeptisk, efteråt likgiltig.

Call of Duty har sett sina glansdagar, dags att gå vidare.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Synd bara att detta CoD kommer äga ut Battlefield 3 på alla fronter. Försäljning, speltid i multiplayer och grafik.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Synd bara att detta CoD kommer äga ut Battlefield 3 på alla fronter. Försäljning, speltid i multiplayer och grafik.

Försäljning, ja, speltid, antagligen, grafik, föga troligt.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

De kommer väl bajsa ut något halvfärdigt spel som vanligt.
BF3 kommer slå detta stort.

Medlem

Haters Gonna Hate, jag gillade MW2 vid specifika tidpunkter och situationer - gillar Black Ops mer pga banorna, så jag får se hur nästa blir.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Allt som behöver sägas i denna tråd är "BF3"

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Ja, vilken skandal. Mer spelad än Black Ops. Usch, så hemskt spel det måste vara.

http://www.nattbruset.se/2011-05-09_192027.png

Men jag antar att spelarna inte vet sitt eget bästa, eller?

Klart de inte gör, folk gillar ju skit, kolla bara på alla som köper kvällstidningar!

Hoppas verkligen de bytt motor den här gången!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Typhor:

hoppas att nästa CoD saknar killstreak som förstör spelet, att de lägger till bullet spread. att de fixar spawnen, så kanske spelet kan bli bra... vänta lite nu, då blir det ju Battlefield!

+1

Medlem

Rykte: Nya Call of Duty kommer suga balle!

slute mjölka serien, gör om gör rätt inte bara pumpa ut massa cod spel

Medlem

CoD 1 & 2 och 4, det var bra! Nu sätter jag mitt hopp på BF3, BC2 är bra, men inte perfekt. Håller tillsvidare iaf, Black ops o mw2..knappast.

Medlem

Önskar att man kunde få se ett CoD WW2-spel igen... 4:an och framåt är inget roligt alls.

123
Skriv svar