Diablo 3-beta i kvartal 3

Robot
Diablo 3-beta i kvartal 3

Blizzard släppte bomben under kvällens investerarkonferens - det blir inget spelhelvete förrän i kvartal 3 men planen är att släppa spelet i år.

#diablo-iii, #diablo, #diablo-ii, #call-of-duty-black-ops


Inaktiv
Diablo 3-beta i kvartal 3

Släpp i år? Låter väldigt optimistiskt imo.. men varför klaga


signatur

äldre än dig!

Medlem

Som väntat


signatur

Imperator

Ish
Medlem

Låter som att Q4-Q1 låter rimligt som jag först trodde då.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Beta Q3 så antagligen släpps spelet inte förän nästa år då.

Medlem

Dock lät ju release i år lite orealistiskt. Om datumet för betan hålls så tippar jag på att spelet släpps i april-maj 2012


signatur

Imperator

Medlem

I år? Nja med tanke på blizzards tidigare releasedatum så lär nog även denna release bli förskjuten en bit.

Medlem

Hösten? Enligt bl.a. diablofans.com menar dom tredje kvartalet i ett räkneskapsår, och det resulterar i April 1, 2011 - June 30, 2011.

Medlem

Har tror att det ska komma 2011 rätt länge så ja vist blir man lite glad

Medlem

betan börja nog mellan Juli-September (om dem menar Q3)

sen står det att dem ska försöka få ut Diablo 3 detta året men lovar inget

läs sjävla här
http://i.imgur.com/Lnr7l.png


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Föga förvånande om det släpps i samband med att julhandeln går igång, lär vara #1 på många gamers önskelista. SC2: HotS skulle ju släppas nästa år, så vore lägligt att detta kom före, men man vet aldrig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

säljer min arm för en betanyckel

Medlem

Precis, början av juni/juli till slutet av september, inte hösten. Eller jo, Sommarn och början av hösten.


signatur

The King is Back

Skägg.
10 Chambers

Har förtydligat texten, eftersom de inte nämner financial Q3 lär calander Q3 åsyftas så ja, juli-septemper.


signatur
Medlem
Skrivet av jyggen:

Hösten? Enligt bl.a. diablofans.com menar dom tredje kvartalet i ett räkneskapsår, och det resulterar i April 1, 2011 - June 30, 2011.

Hm du har en poäng Om det nu stämmer då dvs.

Bashiok just confirmed Q3 is July 1st - September 30

Medlem

Varför tror alla att det släpps nästa år om dom kör beta i höst? Vanligtvis släpps ju spelen typ 1-2 månader efter betan.


signatur

subterranean homesick alien

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Preed:

Varför tror alla att det släpps nästa år om dom kör beta i höst? Vanligtvis släpps ju spelen typ 1-2 månader efter betan.

Starcraft 2 betatetades i fem månader


signatur
Medlem

"Bashiok just confirmed Q3 is July 1st - September 30.", så glöm det jag sa

Medlem
Skrivet av Preed:

Varför tror alla att det släpps nästa år om dom kör beta i höst? Vanligtvis släpps ju spelen typ 1-2 månader efter betan.

Sen dessutom är det ju blizzard man pratar om Har dom någonsin släppt ett spel ett datum dom har lovat ?

Medlem

Mitt tips: q2 eller q3, 2013.

Medlem

Spelet är nog klart till 95%, det är bara putsande och Hype kvar ^^
Frågan är ju bara om de spenderar denna tid till att porta för konsolversionen som skulle komma

Medlem

Trevligt att få höra att det börjar närma sig. Vore underbart med en nyckel till betan!

Medlem

Blizzard brukar inte vara kända för att slänga tomma löfter (eller uttalanden) omkring sig. Om han säger att målet är Q4 så tror jag att det finns en ganska stor chans att det blir så...hoppet är det sista jag klyver med en 2-handare Hoppas istället på ett tidigt betasläpp, så att dom hinner få klart spelet innan årsskiftet.

Medlem

Dom sa ju för 100 år sedan att de skulle släppa spelet 2011. Vad var nyheterna egentligen? VÄrdelöst.

Medlem
Skrivet av Naida:
Skrivet av Preed:

Varför tror alla att det släpps nästa år om dom kör beta i höst? Vanligtvis släpps ju spelen typ 1-2 månader efter betan.

Sen dessutom är det ju blizzard man pratar om Har dom någonsin släppt ett spel ett datum dom har lovat ?

Poängen är väl att dom aldrig lovar nåt till skillnad från många andra, aka "It's done when it's done". Sen kan det ju alltid hända oförutsedda saker ändå, som för alla, men min uppfattning om dom är att dom sällan slänger ur sig en ETA utan att vara rätt säkra på att kunna leverera.

Medlem
Skrivet av Ender:

Blizzard brukar inte vara kända för att slänga tomma löfter (eller uttalanden) omkring sig. Om han säger att målet är Q4 så tror jag att det finns en ganska stor chans att det blir så...hoppet är det sista jag klyver med en 2-handare Hoppas istället på ett tidigt betasläpp, så att dom hinner få klart spelet innan årsskiftet.

just det jag tänkte på också. jag är iaf optimistisk. nu är ju bara frågan vilka jävlar som får spela betan!

Medlem

gillar ju att URLen säger "diablo3-beta-nasta-vecka"


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Palanor:

gillar ju att URLen säger "diablo3-beta-nasta-vecka"

Haha...misstänker att artikeln gjordes iordning i förväg och skribenten hoppades starkt på att Starcraft 2-betan skulle upprepas

Medlem

Hoppades på att betan skulle gå igång i juni men har man väntat så här länge kan man alltid vänta lite till.

Äntligen bekräftades i alla fall betan till i år.

Medlem

Jag hoppas innerligt att det släpps NÄSTA år! Gärna där runt april-maj

12
Skriv svar