Heart of the Swarm demonstreras i maj

Robot
Heart of the Swarm demonstreras i maj

Den första expansionen till Starcraft 2 börjar bli mogen att visas upp.

#activision-blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Heart of the Swarm demonstreras i maj

Ytterligare ett möjligt tecken på att Diablo 3 kan dröja till 2012.

Medlem

Är mest taggad på den nya kampanjen. Multiplayern känner jag inte riktigt att man borde förnya då den redan är bra som den är. Nya enheter kan orsaka obalans och missnöje. Men Blizzard vet hur som helst bäst vad som bör och inte bör göras.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gammal nyhet, tyvärr.

Medlem

GE MIG LURKERS!!

Medlem

Blizzard i all ära men tur nog kommer det många bra spel som man kan fördriva tiden med.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Är mest taggad på den nya kampanjen. Multiplayern känner jag inte riktigt att man borde förnya då den redan är bra som den är. Nya enheter kan orsaka obalans och missnöje. Men Blizzard vet hur som helst bäst vad som bör och inte bör göras.

Själv känner jag att nya enheter i multiplayer är ett måste, man bygger ju i princip samma enheter varenda match.

Medlem

Det måste vara fruktansvärt jobbigt för Blizzard att skapa några nya kartor till Starcraft 2 och knyta ihop dem med ytterligare en värdelös handling.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det måste vara fruktansvärt jobbigt för Blizzard att skapa några nya kartor till Starcraft 2 och knyta ihop dem med ytterligare en värdelös handling.

Speciallt då handlingen i SC2 del 1 var mycket återanvänt material från SC1, och att de dessutom valde att ta bort färdigt material för att kunna mjölka/skapa dessa "expansioner". Gör en illamående faktiskt, inget jag tänker stödja iaf ^^
Tur man kan låna spelet av polare som är mindre nogräknade och köper allt som är populärt för tillfället

Medlem

kampanjen är ju <3 <3. men det är matcherna castade av Husky som kommer stanna kvar i längden, så nya enheter skulle vara jävligt kul att se, för att kasta alla proffs lite i obalans.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av kebbe:

Det måste vara fruktansvärt jobbigt för Blizzard att skapa några nya kartor till Starcraft 2 och knyta ihop dem med ytterligare en värdelös handling.

Speciallt då handlingen i SC2 del 1 var mycket återanvänt material från SC1, och att de dessutom valde att ta bort färdigt material för att kunna mjölka/skapa dessa "expansioner". Gör en illamående faktiskt, inget jag tänker stödja iaf ^^
Tur man kan låna spelet av polare som är mindre nogräknade och köper allt som är populärt för tillfället

Så du tänker spela det, men inte stödja det, för att det är dåligt. Men om det är dåligt, varför spela det?

Jag tyckte stämningen i kampanjen var mycket mysig och gillade greppet att man var på Hyperion mellan uppdragen. Förhoppningsvis lär det väl vara något liknande i tilläggen. Kanske att man är i någon Zerg-hive eller liknande. Ska bli intressant att se iallafall.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem
Skrivet av HerrA:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av kebbe:

Det måste vara fruktansvärt jobbigt för Blizzard att skapa några nya kartor till Starcraft 2 och knyta ihop dem med ytterligare en värdelös handling.

Speciallt då handlingen i SC2 del 1 var mycket återanvänt material från SC1, och att de dessutom valde att ta bort färdigt material för att kunna mjölka/skapa dessa "expansioner". Gör en illamående faktiskt, inget jag tänker stödja iaf ^^
Tur man kan låna spelet av polare som är mindre nogräknade och köper allt som är populärt för tillfället

Så du tänker spela det, men inte stödja det, för att det är dåligt. Men om det är dåligt, varför spela det?

Jag tyckte stämningen i kampanjen var mycket mysig och gillade greppet att man var på Hyperion mellan uppdragen. Förhoppningsvis lär det väl vara något liknande i tilläggen. Kanske att man är i någon Zerg-hive eller liknande. Ska bli intressant att se iallafall.

+1


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Minns att det sades att Zerg kampanjen skulle vara mer RPG fokuserad, och Tossarnas mer politikbaserad. Vill se hur dessa saker faktiskt påverkas och spelas.


signatur

Videomupp

Medlem

Oj oj oj! Jag vill ha ett heart of the swarm! Jag vill dessutom ha t ex 2 nya enheter per ras! dvs 6 nya enheter!

Vet dock inte vad för nya enheter men jag saknar faktiskt lurken. Och den passar ganska bra då Zerg är mästare på bakhåll då dom kan gräva ner sig. Borde kunna ta "HOLD" på en Lurker, vänta tills en stor armé med marauders och marines kommer inklampandes och "RELEASE" och "BANG!" så är dom reducerade till köttbitar.

Vet dock inte vad Protoss och Terran skall ha för enheter... Tråkigt att återanvända Dark Archon och Valkyrie.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Izig:

Ytterligare ett möjligt tecken på att Diablo 3 kan dröja till 2012.

Det är ju inte samma team som gör spelet


signatur

"I love when people think I'm psychologically disturbed"
"Cause it means I overloaded their neurological nerves".

Medlem
Skrivet av PC-Duck:
Skrivet av Izig:

Ytterligare ett möjligt tecken på att Diablo 3 kan dröja till 2012.

Det är ju inte samma team som gör spelet

Ska väl tänkas på att Blizzard förmodligen inte vill släppa 2 spel nära varandra för att inte konkurrera med sig själva, även om spelen är olika.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av PC-Duck:
Skrivet av Izig:

Ytterligare ett möjligt tecken på att Diablo 3 kan dröja till 2012.

Det är ju inte samma team som gör spelet

Ska väl tänkas på att Blizzard förmodligen inte vill släppa 2 spel nära varandra för att inte konkurrera med sig själva, även om spelen är olika.

Exakt. Att släppa spelen samma månad skulle vara extremt korkat, även om det säkert skulle sälja grymt bra ändå.

Medlem
Skrivet av Tobz0r:

GE MIG LURKERS!!

JA!! bäst! <3

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av kebbe:

Det måste vara fruktansvärt jobbigt för Blizzard att skapa några nya kartor till Starcraft 2 och knyta ihop dem med ytterligare en värdelös handling.

Speciallt då handlingen i SC2 del 1 var mycket återanvänt material från SC1, och att de dessutom valde att ta bort färdigt material för att kunna mjölka/skapa dessa "expansioner". Gör en illamående faktiskt, inget jag tänker stödja iaf ^^
Tur man kan låna spelet av polare som är mindre nogräknade och köper allt som är populärt för tillfället

Fail på logiken.

Medlem

Skulle gärna se en lite längre kampanj än i första spelet... för oss som inte spelar multiplayer så är det inte så intressant annars.

Medlem
Medlem

awww yeaah


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Hoppas diablo3 släpps före )

1
Skriv svar