Rykte: Nya Call of Duty släpps 8 november

Medlem

Känner igen det här.. Guitar Hero.. 1-2 spel per år eller hur var det? Bara inte CoD blir lika :/ Mindre produkter o mer bughunting på nuvarande spelen istället o få nöjdare kundbas.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

att de vågar släppa spelet i samband med battlefield 3 är vågat. enligt mig kan inte CoD konkurrera med battlefield, eftersom kvaliten på CoD spelen är såpass dålig...

Medlem

Awesome Ska köpas!

Medlem

Eftersom Black Ops FORTFARANDE (seriöst, har det patchats alls dom senaste 6 månaderna?) fungerar riktigt uselt och dom har mage att ta betalt för map packet, trots alla fel (om jag minns rätt var det ospelbart i flera veckor efter release för många, och så är det säkert än), så kan COD fara åt skogen. Jag trodde faktiskt att treyarch skulle bry sig mer om oss som spelar på PC men icke sa nicke.

Jaja, MW2 flyter på som vatten i en bäck på sommaren och är roligare än BO, så skitsamma.

(MW2 >>>> BO i gameplay på alla sätt och vis. Så enkelt är det. Folk som spelar på konsol har ingen talan här då skiten knappt fungerar/knappt fungerade för många PC-spelare.)

Skrivet av kaem79:

att de vågar släppa spelet i samband med battlefield 3 är vågat. enligt mig kan inte CoD konkurrera med battlefield, eftersom kvaliten på CoD spelen är såpass dålig...

BF3 släpps för folk som vill spela på PC och COD för alla kids på konsol. Det borde fungera fina fisken.

Rawr.

Medlem
Skrivet av Ankan:

BF3 släpps för folk som vill spela på PC och COD för alla kids på konsol. Det borde fungera fina fisken.

Rawr.

Tvärtom, Frostbite passar ju sig inte alls på PC som man märkte i fallet BC2.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Skrivet av showerguy:

Synd bara att detta CoD kommer äga ut Battlefield 3 på alla fronter. Försäljning, speltid i multiplayer och grafik.

Vilken planet har du varit på de senaste 1-2 åren om jag får fråga. Och hur vet du att Call Of Duty 8 kommer bli bätttre på alla fronter.
I mina tankar har du antingen ett par dussin skruvar lösa eller så var du dröp-full när du skrev den kommentaren?

Medlem

ush mera Cod spel :< dom har bara blivit sämre tycker jag :<

Medlem
Skrivet av AshTray:
Skrivet av Ankan:

BF3 släpps för folk som vill spela på PC och COD för alla kids på konsol. Det borde fungera fina fisken.

Rawr.

Tvärtom, Frostbite passar ju sig inte alls på PC som man märkte i fallet BC2.

Det här är Frostbite 2. Nyskapat för PC i grunden. Den har ingenting med Frostbite 1 att göra.

Medlem

Borde man läsa liftarens guide till galaxen?

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:

IW > 3arc

Knappast efter MW2 skandalen på PC.

Ja, vilken skandal. Mer spelad än Black Ops. Usch, så hemskt spel det måste vara.

http://www.nattbruset.se/2011-05-09_192027.png

Men jag antar att spelarna inte vet sitt eget bästa, eller?

WOHO CS 1.6 FTW.. Attans vad längesedan man lira det ...
Så många timmar man spelat .. Det kan jag kalla en bra Mod

Är lite skrattretande att så många nya "Yber" Spel blir mindre spelade än en "20" år gammal mod.


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Comstedt:

CoD 1 & 2 och 4, det var bra! Nu sätter jag mitt hopp på BF3, BC2 är bra, men inte perfekt. Håller tillsvidare iaf, Black ops o mw2..knappast.

+1

Edit: lite läskigt med någon som tycker precis som jag..

Medlem
Skrivet av nanders:
Skrivet av Comstedt:

CoD 1 & 2 och 4, det var bra! Nu sätter jag mitt hopp på BF3, BC2 är bra, men inte perfekt. Håller tillsvidare iaf, Black ops o mw2..knappast.

+1

Edit: lite läskigt med någon som tycker precis som jag..

It happens

Medlem

tyvärr blir det BF3 resten av livet.

Medlem

Vad fan hände med Modern Warfare 3? Är inte säker om det blir ett köp på releasedagen för min del, BF3 är ett säkert köp dock... och AC: R.

Medlem

Döm inte boken efter omslaget. Ni vet inte hur dom gör spelet.

Personligen tycker jag att Mw2 vart tjugo gånger roligare än BO. Jag gjorde misstaget och köpte BO på releasedsgen, kunde inte spela det förens två patcher då det var sjukt mycket buggar. När nästa Cod har blivit släppt tänker jag vänta minst en månad innan jag ska fundera på att köpa det eller ej för att se vad andra spelare tycker. Detsamma gäller Bf3, döm inte boken efter omslaget kära vänner.

Medlem
Skrivet av shaboo:

tyvärr blir det BF3 resten av livet.

Tyvärr?!:D

Medlem

Näpp, nu räcker det med Cod för min del. Kommer inte köpa


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kan alla sluta jämföra CoD med BF. Det är helt olika spel som absolut inte går att jämföra...
Jag kommer lätt köpa både BF3 och nya CoD.

Alla ni som hatar CoD serien. Vi vet att ni finns, ni behöver inte spy ut hur mycket ni hatar det i varje jävla artikel. Det börjar bli lite tjatigt. Ett tips: köp inte spelet, sluta klaga och acceptera att folk tycker olika!


signatur

I want to play a game.

Medlem

black ops var det sista ur den serien jag köpte iaf. känner mig smått lurad till och med.
bf3? nja, jag går inte på hypen igen, jag väntar och ser. tänker heller inte köpa skiten innan jag testat och/eller kollat omdöme på spelet.

Medlem

ännu mer tunnelseende i denna versionen kanske? ...

Inaktiv

Uscha... Lägg ner detta nu! BF3 FTW!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Bra vore det om activision släpper det lite innan BF3 för att locka till sig alla kaxiga kids.
Stort plus om man slipper dom på BF3. Vill spela teamplay när väl BF3 kommit och slipper gärna alla dessa skitungar med sniperkit som inte vet hur man samarbetar.

Medlem

Folk snackar skit om spelet och hur dåligt det är och hur mjölkad serien är och folk går med i bokjottningsgrupper på steam och communitys, på releasedagen så ser man på steam grupperna hur 89% utav dom som är medlem i grupperna att de spelar spelet och multiplayern ändå.

Kan tänka mig att spela igenom singleplayer om jag lyckas låna det av nån polare som är dum nog att köpa spelet, för ända anledningen till att jag främst inte köper det är det ohutliga priset på steam som aldrig sjunker, och att köpa en icke-digital kopia av spelet kommer ALDRIG någonsin att ske.

Mina förväntningar som många andras är att battlefield 3 kommer att äga skiten ur det, vilket jag hoppas. kommer att spela battlefields 3s multiplayer lungt.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

MOOOOOOOO!


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Synd bara att detta CoD kommer äga ut Battlefield 3 på alla fronter. Försäljning, speltid i multiplayer och grafik.

Det ska bli roligt o se när Call Of Duty äger BF3 på dom fronterna.
Låt mig skratta...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

dzl
Medlem
Skrivet av AshTray:

Tvärtom, Frostbite passar ju sig inte alls på PC som man märkte i fallet BC2.

Sluta knarka och sen kommentera artiklar.

Inaktiv

Jag gillar verkligen Call of Duty-spelen , riktigt kul att köra online då och då men nu börjar det nästan bli löjligt. Black Ops är ju inte ens gammalt


signatur

War never changes.

Medlem

Kommer det att ha dedikerade servrar och en serverbrowser?

Kommer PC-versionen att vara en dålig portning från konsoll?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kommer det att ha dedikerade servrar och en serverbrowser?

Kommer PC-versionen att vara en dålig portning från konsoll?

Om jag känner Cod serien, så kommer det väl ha dedikerade servrar men vara en dålig portning från konsol som vanligt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vill tillägga att frostbite 2 är en uppgradering av Frostbite 1,5. Det är i grunden alltså samma engine. Ni PC-gamers har inte kunnat spela BC1 som är gjord på Frostbite 1,0 som är tillverkad för konsol.

123
Skriv svar