Ny James Bond-titel ute i år

Robot
Ny James Bond-titel ute i år

Activision röjde under gårdagens investerarmöte att en ny Bond-titel är att vänta innan året är över.

#activision, #raven-software


Medlem
Ny James Bond-titel ute i år

Nu igen? Jag tror inte jag kan peka ut en enda bra Bond-titel sedan Golden Eye. Ge Bond en ärofull död, i en säng med en kvinna!

Medlem

the world is not enough till 64 hade också sina stunder men efter det dog det helt å hållet


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tycker Nightfire var kung också.

Medlem

Tycker faktiskt att alla Bond spel har varit spelvärda!
Men favoriten efter Goldeneye är nog Everything or Nothing.

AW8
Medlem

Om Raven gör spelet kan det ju bli något bra av det.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Skaffade Blood Stone för lite sedan. Har precis börjat bara, men reviews är hygglo höga i alla fall. Och det verkade ok så långt jag kom. Välgjort...

Om det är Raven blir det bra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltså James Bond-världen har grym potential att bli till ett engagerande spel med skitcool atmosfär, men det lyckas verkligen aldrig! ...förutom Golden Eye...


signatur

Imperator

Inaktiv

Har tillbringat många timmar med Nightfire! Mest spelade spelet för mig på Xbox 1 och skoj på multiplayer också.

"Nightfire" var bra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så länge det inte blir någon CoD klon...

Sen så vill jag gärna ha NightFire MP banorna och kanske några Golden Eye banor
Laser minor skulle inte heller sitta fel >.>

Medlem

Jag hoppas verkligen att de lyckas med det här. Nightfire var det sista riktigt bra Bond-spelet och därutöver ett av mina mest spelade spel på Ps2. De spel som har släppts på sistonde är skämt jämfört med det och Goldeneye 64.

Medlem

Hoppas dom gör första person för annars blir jag besviken

Medlem

GoldenEye 007 (Wii) är bra också.

Medlem
Skrivet av MiRV:

Nu igen? Jag tror inte jag kan peka ut en enda bra Bond-titel sedan Golden Eye. Ge Bond en ärofull död, i en säng med en kvinna!

under fire och nightfire
var bra
everything or nothing var också nice

Medlem
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av MiRV:

Nu igen? Jag tror inte jag kan peka ut en enda bra Bond-titel sedan Golden Eye. Ge Bond en ärofull död, i en säng med en kvinna!

under fire och nightfire
var bra
everything or nothing var också nice

+7

Medlem

Nightfire var riktigt roligt!

Inaktiv

Blood Stone var helt okej, hade varit ännu bättre om det inte var så simpelt och mer varierat samt en handling som var åtminstone någorlunda intressant.

Medlem

Hoppas att det är ett racingspel, som Mario-kart, fast James Bond. James Bondio-kart.


signatur

Och deras glädje var som svärd

Medlem

Får hoppas att det blir ett bra spel, helst i förstaperson. Gillade de tidigare bondspelen, har dock inte provat Blood stone.


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem
Medlem

JAg vill att spelet ska bli som quantum of solace

1
Skriv svar