Första nivåpaketet till Crysis 2 ute 17 maj

Robot
Första nivåpaketet till Crysis 2 ute 17 maj

DLC-knippet Retaliation bjuder på fyra nya nivåer - och släpps till alla format samtidigt.

#crysis-2, #ea


Medlem
Första nivåpaketet till Crysis 2 ute 17 maj

Jag var nära på att köpa detta spelet, men sen såg jag bak på kartongen att det var "intense 6v6 multiplayer" och la fort tillbaka det i hyllan och köpte Portal 2 istället för 349:-.

Vilket skämt. 6 mot 6. Hade förväntat mig 12 mot 12 iallafall.

Kanske blir ett köp när det ligger i realådorna för en 100:- för singleplayer kampanjens skull.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Så länge de inte tar samma galna överpris som t.ex. kartpaket till COD så är jag nöjd.

Någon som vet något om ifall en DX11-patch kommer och isf när då?


signatur
Medlem
Skrivet av Remus:

Jag var nära på att köpa detta spelet, men sen såg jag bak på kartongen att det var "intense 6v6 multiplayer" och la fort tillbaka det i hyllan och köpte Portal 2 istället för 349:-.

Vilket skämt. 6 mot 6. Hade förväntat mig 12 mot 12 iallafall.

Kanske blir ett köp när det ligger i realådorna för en 100:- för singleplayer kampanjens skull.

lol...vafan jag brukar spela 8v8...

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag var nära på att köpa detta spelet, men sen såg jag bak på kartongen att det var "intense 6v6 multiplayer" och la fort tillbaka det i hyllan och köpte Portal 2 istället för 349:-.

Vilket skämt. 6 mot 6. Hade förväntat mig 12 mot 12 iallafall.

Kanske blir ett köp när det ligger i realådorna för en 100:- för singleplayer kampanjens skull.

Jag spelar aldrig på 6v6-servrar, mest av den anledningen att jag aldrig hamnat på en som bara tillåter 12 pers. Tycker oftast man lirar så hamnar man runt 8-9 per lag. Fullt ös oavsett. Spelet hade blivit omöjligt med typ 16 per lag med tanke på kartorna och suit abilities.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Någon som vet något om ifall en DX11-patch kommer och isf när då?

DX11 patch är på G men ingen vet när den kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Vilken hemsk musik, blev tvungen att stänga av. Om alla har supercoola "kostymer", är det inte lika "coolt" att ha en egen, då skulle man lika gärna kunna springa omkring i shorts och kasta stenar på varandra


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Älskar Team Fortress 2 i dessa lägen. 16-16 på en en payload. 6-6 i Tf2 är ju rena självmordet.

Inaktiv

hoppar nog över det här.. Nästa fps-spel jag köper kommer va red orchestra 2 .. men det lär bli uppskjutet till början på 2012

Moderator | Testpilot
Skrivet av Remus:

Jag var nära på att köpa detta spelet, men sen såg jag bak på kartongen att det var "intense 6v6 multiplayer" och la fort tillbaka det i hyllan och köpte Portal 2 istället för 349:-.

Vilket skämt. 6 mot 6. Hade förväntat mig 12 mot 12 iallafall.

Kanske blir ett köp när det ligger i realådorna för en 100:- för singleplayer kampanjens skull.

Spelar det verkligen någon större roll hur många det är? Förstår inte folk som skiter i ett spel för det är för lite på en server. Crysis 2 är ett väldigt bra spel multiplayer helst när man spelar med vänner, såväl BC2. Men dessa spel funkar ju på olika sätt då BC2 är squad baserat på en större karta med flera grupper istället för snabbare nanosuit action med en liten squad mot en annan på en mindre bana.

Crysis 2s MP är kul för mig på det sättet du måste tänka annorlunda, du kan gå in i stealth springa fortare, hoppa högt osv vilket det finns mer möjligheter till att göra döda fiender, ta dig till ditt objektiv osv. För mig är Iaf spelsättet det bästa, roligaste och förhoppningsvis någongång det dominanta.

Om ett Crysis två hade haft fordon och stora banor som bc2 hade jag varit väldigt glad. Sedan om man ska kunna levla och unlocka saker talar vi väll tyst om.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Å men menna då jag som precis köpte det till ps3 den 21/04. ( Jag vet haha failade och köpte 3 spel dagen PSN gick ner för att det hackades.) Får nog skippa detta om det inte kostar mer än 90 kr.

PS: Ja det känns förbaskat surt när man inte fått testat MP:n än:(

1
Skriv svar