En levande värld i The Witcher 2

Robot
En levande värld i The Witcher 2

Spana in de två nya gameplayrullarna som demonsterar en levande värld och minst ut sagt undersköna miljöer. Nu, nu eller nu.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
En levande värld i The Witcher 2

Problem med videolänkarna

Medlem

B-)


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Släpp det till Xbox 360 för attans! Gah


signatur

War never changes.

Medlem

Helvete vad bra det ser ut!

Medlem

Okej nu blev man sjukt taggad

Medlem

Det ska komma till konsollerna om jag inte minns helt fel , men är inte spikat nå datum !

Medlem

Se så, porta det till 360 nu då snälla? söta rara?

Medlem

Hoppas verkligen på en editor till det här spelet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

En god vän köpte Witcher 1 med anledning av denna artikel och andra så jag behövde bara gå in och titta. Fan vad som har ryckt upp sig, kul att se! Måste helt enkelt köpa det.

Medlem

Håller på och försöker spela ettan för fjärde gången nu och nu orkar jag med mer än första kapitlet, mest för att jag ser fram emot tvåan. Det är galet vad stor skillnaden på miljöer är mellan ettan och tvåan!

Medlem

ser sjukt bra ut faktiskt! riktigt taggad!

Medlem

Va tusan... Varje gång jag tittar på ett nytt klipp så börjar jag undra om min dator klarar av att spela det. Ligger på gränsen, men men.

Släpps det om en vecka? Usch vad tiden flyger! Det är dags att boka tror jag.

Medlem

Jaaaooooo det där såg bra ut! Dock så saknar jag mörkret från ettan. Jag fick känslan av att det var lite småmulet hela tiden och av någon anledning gillade jag det. Spädde bara på spelets mörka atmosfär. Ångrar dock inte precis att jag föbeställt, bara en vecka kvar nu!!!

Medlem

Så bra ser spel ut när det inte görs till konsoler!

Detta blir ett givet köp när nya datorn anländer. Min gamla dual-core har inte hängt med på länge nu

Medlem

Det ser helt jävla underbart ut! Får se om det lyckas pressa nya systemet.

Inaktiv

Ser helt underbart ut med en levande värld sådär! Sånt har behövts länge i spel! Vissa delar såg lite stela ut dock, men får hoppas det blir en trend som håller i sig att ha intressanta och levande världar.

Medlem

Ser riktigt bra ut! Känns väl lite fånigt att klaga - men nu när de verkar ha satt ribban så högt så...

Hade gärnat velat se lite vettigare reaktioner från folket runtomkring, beroende på vad spelaren gör. Om till exempel en främling ställer sig tre meter ifrån dig och din polare ute på stan och tokstirrar på er när ni står och pratar så lär det inte ta många sekunder förrän ni blir a) rätt nervösa, b) klart irriterade typ "vad glor du på?" eller c) drar igång någon random action. Oavsett vad så står ni knappast kvar och pratar på som om ingenting hänt, särskilt inte med tanke på att främlingen har ett 1.8-meters svärd med sig.

Visst, det är bara ett spel. Men jag ser fram emot när någon satsar mera på interaktionen istället för (nästan) bara det grafiska. Attans vad impad jag kommer att bli när det kommer ett spel där folk verkligen reagerar på det som händer runtomkring dem. Då kan man börja snacka rpg...

Medlem

Ser så galet bra ut, när kommer fz:s recension?

Inaktiv

vad finns det att säga? håller med alla att det ser tok snyggt ut. har förbokat witcher 2 för länge sen witcher 2 är det spelet jag sett fram emot mest i ett par år nu. gör oss inte besvikna nu CPR, vilket jag inte tror ni gör oss heller...

Medlem

Lämnade smeden elden utan att släcka den?

Medlem

Fortfarande inte tillräckligt imponerad av det jag ser här för att vilja ha en ny generation konsoler. Men visst, jag önskar jag hade en dator som kunde köra detta.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Ermus:

Lämnade smeden elden utan att släcka den?

Ja, och slaktaren lämnade allt kött ute. Samma bit som han jobbat på hela dagen, måste vara ett jävla ben i


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv

Eeh, skillnaden från Witcher 1 är.. inget?!
Förutom att denna verkar mer konsollinriktad än vad ettan var, förmodligen beroende på "Rise of the White Wolf". Får se hur deras egna motor håller sig gentemot Aurora Engine.
Behöver något att spela nu så det får gärna vara lika bra story och gameplay som ettan.

Inaktiv
Skrivet av Sernert:
Skrivet av Ermus:

Lämnade smeden elden utan att släcka den?

Ja, och slaktaren lämnade allt kött ute. Samma bit som han jobbat på hela dagen, måste vara ett jävla ben i

om det är de enda felen i spelet så blir det perfekt

Medlem

Ser jävligt mysigt ut, men det såg inte ut som det flöt på felfritt? Kan ju vara så kameran fungerar också...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Sernert:
Skrivet av Ermus:

Lämnade smeden elden utan att släcka den?

Ja, och slaktaren lämnade allt kött ute. Samma bit som han jobbat på hela dagen, måste vara ett jävla ben i

om det är de enda felen i spelet så blir det perfekt

Kan vara många fler fel och det kommer fortfarande vara helt underbart


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Inaktiv
Skrivet av Sernert:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Sernert:
Skrivet av Ermus:

Lämnade smeden elden utan att släcka den?

Ja, och slaktaren lämnade allt kött ute. Samma bit som han jobbat på hela dagen, måste vara ett jävla ben i

om det är de enda felen i spelet så blir det perfekt

Kan vara många fler fel och det kommer fortfarande vara helt underbart

så sant

1
Skriv svar