Så gick FZ:s Brink-besök i London

Robot
Så gick FZ:s Brink-besök i London

Att slå ut ett segertippat Tyskland är också en sorts seger...

#brink


Medlem
Så gick FZ:s Brink-besök i London

Ett fps som spelas med handkontroll ser bara så fel ut imo..


signatur
Medlem

Bra jobbat grabbar! WOHO!

Medlem

GG !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

8 i världen är inte helt fel?
Det är ju ändå 204 länder här på jorden

Redaktör
Skrivet av Newplayerpro:

8 i världen är inte helt fel?
Det är ju ändå 204 länder här på jorden

Fast om vi ska vara uppriktiga lirade ju Belgien och Holland tillsammans, så det blir max 203.


signatur
Medlem
Medlem

var är det Fredrik gör med den stackars karaktären på headerbilden? 0.o

Bra jobbat, det hade säkert gått bättre med en PC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tyckte de var fusk när jag var där, tyckte vi skulle möta belgien för sig och holland för sig då hade det varit enklare då det bara var två från vardera land. Antingen det eller bara diskvalificera dem.

*skämt åsido, det var skoj och helt okej.
Den banan vi förlora på var samma bana som det var final på vilket gjorde att även de näst bästa åkte ur.

Medlem

Att spela FPS med handkontroll är som att spela fotboll i rullstol.

Medlem

VÄNTA LITE! Det är nåt fel med bilden där man ser att ni spelar "Brink" eller hur?
Jo just det ja, släng handkontrollerna i soperna och skyffla fram tangentbord och mus för fan!

Skämt å sido så jädrigt bra gjort med 8:onde plats tycker jag.

Medlem

Jag fick spela Brink långt innan resten av laget.
Jag anslöt mig till dem efter att ha spelat i 2-3h.

Någon av Brink utvecklarna sa att resten av Svenska gänget hade kommit, innan dess var jag på köpcentret med en Italienare, som visade sig vara editorn för www.everyeye.it

Medlem

Förlusten mot holland och belgien var dessvärre riktigt sur då det kändes som att det var mer om tur än skicklighet, däremot matchen mot Australien där vi torskade för 2a gången var dock inte alls lika illa då dem helt enkelt var bättre än oss

Medlem

Man ska ju endå inte säga att vi hadde ett undertag, ta Italienarna som ex: " I never held a xbox30 controller" . också riktigt överraskad över spaniens prestation då en man i min farsålder deltog som spelare(inget illa med det, tyckte bara det känndes skumt)....obs att vi hade en knapp match mot dem och vann på sekunden !!

Medlem

Vilka bra val ni gjorde..

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Vilka bra val ni gjorde..

Och andra sidan så hade ingen spelat Brink tidigare. FZ kunde bara hålla fingrarna i kors och hoppas att de lyckats välja de med bäst meriter. Den intressanta var att England som kom tvåa valde sina spelare på mer måfå än vad FZ gjorde. Motiveringen på de som blev valda av England var typ "Jag vill åka".


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem

Tyskarna hade spelat innan på sin mässa!

Medlem

för den som bryr sig så finns det lite extra pix från turneringen på http://bethblog.com/index.php/2011/05/09/brink-community-tour...

1
Skriv svar