Nya Mass Effect 3-detaljer

Robot
Nya Mass Effect 3-detaljer

I senaste Official Xbox Magazine röjs det smaskigheter. En viss spoilervarning utfärdas.

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
Nya Mass Effect 3-detaljer

Låter riktigt bra!

Medlem

Jag förstår.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Måste.......se..........spoilern....... Klarar.....inte......av.........måste......se....

Nej jag kan inte! Jag vill inte ha slutet av ett av världens bästa spelserier spoilat innan jag spelat det! Den bästa upplevelsen är när man sett en film eller köpt ett spel och vet nästan ingenting om det! Det är bästa upplevelsen! Så tänker hålla mig borta från spoilers!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Riktigt svårt att hålla sig ifrån spoilern, men jag måste. Skönt att man kan hoppa och rulla! Kändes lite stelt utan det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grym information, ett tips dock: Läs inte spoilern, den innehåll ett rykte som ni INTE vill ha spoilat
Helt rätt av FZ att black ops täcka raden med en svart penna!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vet att Bioware sagt förut att dom inte kommer implementera multiplayer i ME3 men det låter verkligen som om spelet skulle kunna få det om man tittar på infon. Bryr mig inte själv då jag bara är ute efter den smaskiga storyn men sitter nog mååånga kids där ute och drömmer om ME3 MP.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag vill lita på Bioware fast jag blir bara mer och mer osäker. Bioware ska inte göra det spel De tror att ALLA människor vill spela, De ska göra det spel DE vill göra.

Medlem

Tyvärr hade jag redan läst det som stod i spoilern från en annan sida D:

däremot hade jag inte brytt mig om shepards död i trean hade varit canon, så slipper vi få se den karaktären uppfuckad

Medlem

Var inget jättefan av tvåan så jag hoppas mer på trean... Bra gjort av FZ att dölja spoilern, även om jag inte riktigt gillade vad som stod där;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag tycker alla karaktärer ska dö, inte bara Garrus.
Kanske nån episk explotion som raderar alla reapers samt våra "hjältar"
Då kan ingen annan i framtiden köra vidare serien i nåt bottenhål.

Edit: spoiler-taggar tillagda, använd dem:

Hemlig text.

/Tomas

Medlem

Spoilern var inte så "spoiler" som många verkar tro

De verkar ha förbättrat spelet en hel del dock.

Medlem

För i helvete jamzo, använd taggar.

Medlem

K, de har alltså gjort om Mass Effect till gears of war...

Alltså, det jag har sagt gång på gång som inte får ske! Jag bangar på ME3.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Kunde inte hålla mig borta från spoilern, kunde du göra det på min? ;).


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Jaha... men om den karaktären redan blev

fimpad

i tvåan då?

Inaktiv

En rad av ny information...

jag har redan läst 10 sidor av Mass Effect 3 information..

Level 61 stora ME3 special, Maj numret.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Mer fokus på combat alltså. Nej tack, det finns redan massor av sådana spel ute. Är det bara jag som tycker ettan var bäst hittills? Jag älskade att bränna runt på planeterna med min Mako och samla mineraler och utforska. Jag köpte tvåan men blev besviken på det, tror det blir att skippa trean tills man hittar det för 99:- på Rusta.

Medlem

Tycker inte heller det var mycket till spoiler, men ändå skönt att höra...

Hade varit tråkigt om folk inte kunde dö. Dessutom står det egentligen "det antyds att Garrus kanske eventuellt dör"


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Medlem

Läs inte spoilern, I did.

Medlem

Najs jag hoppas på snabbare combat


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Sernert:

Tycker inte heller det var mycket till spoiler, men ändå skönt att höra...

Hade varit tråkigt om folk inte kunde dö. Dessutom står det egentligen "det antyds att Garrus kanske eventuellt dör"

Egentligen känns just den information luddig eftersom det skulle vara väldigt "o-Mass Effect".

Dels

för att möjligheten är stor att han redan stupat i tvåan och varför lägga extra möda på en speciell karaktär då om inte alla får samma behandling? Sen i båda ettan och tvåan så har spelaren personligen haft sina NPC's liv i sina egna händer, se Ashley/Kaidan eller hela Suicide mission. Skulle förvåna och irritera mig djupt om de gör en karaktärs liv/död canon alá Dragon Age 2.

1
Skriv svar