Ny Sony-attack planeras i helgen

Medlem
Skrivet av laxan96:

_En del i den här tråden är verkligen dumma på riktigt_ sedan finns det en och anna som inte har hjärna alls. (Kommmer inte nämn nån användare pågrund av att det kan asnes som personangrepp.)
Tycker detta är förfärligt jobbigt och då blir ju det bara ännu mer problem och tar bara ännu längre tid. Önskar verkligen att dom crackarna som gjort detta aldrig föds

Din kommentar var väldigt roande, framförallt då du kallar folk dumma.

ont; Konsolanvändare får lite stryk. Kunde inte bry mig mindre.

Inaktiv
Skrivet av laxan96:
Skrivet av Deamon:

Kan ju påpeka en sak här. Om Sony inte hade lekt katt och råtta med Geohot och hans cracker polare så hade det här aldrig hänt. Sony lekte med elden. Sony ville vara med i leken. Sony stämde Geo hot på allt han ägde och bra mycket mer. Vem fan bryr sig om det giriga företaget? Ett miljardföretag mot en liten cracker och hans polare, och just nu sitter säkert VDn för Sony och gråter i sin lilla säng, bara för att saker och ting inte gick som han ville. Jag förstår inte hur ni kan vara så jävla dumma att sitta här och gråta över detta? Istället för att rikta er ilska mot crackersen och folk som mig som ser det positiva i det här kan ni väl rikta ilskan mot Sony. Dom har haft en bristande säkerhet och haft någon jävla idé om att dom är odödliga.

laxan pojken, jag vet att du är tuff för att du har PS3 och brukar hänga på PSN med dina fanboy polare. Men vem fan bryr sig om det? Förfärligt, ja, det är bara för att du inte kan spela dina spel på din Playstation. Och vaddå personangrepp, skaffa lite stake istället för att posta patetiska inlägg.

Och du ska snacka om stake och betende? Pyttsan heller. Jag delar bara med mig min åsikt till andra peersoner och om de inte vill läsa min kommentar så kan de gott skippa det. Sedan vidare så har jag aldrig sagt att jag är en fanboy eller har antydan till att jag hatar 360 eller något sådant. tycker själv att Xbox 360 är en bra maskin på många sätt men båda har sina fördelar och nackdelar. jag själv föredrar Playstation pågrund av olika exklusiva titlar, har alltid gillat kontrollen, och psn är gratis. Sedan har jag aldrig sagt att nån brydde sig om vad jag tyckte ller att nån brydde sig. Men som alla andra delar jag min åsikt om jag får.Jag ahr inga kompisar alls heller som spelar ps3.
PS: Varför är mina inlägg patetiska? Om ni inte vill att jag skriver eller så så säg till så byter jag sidan i snabbval till nåt annat.

Du angrep mig och vågade inte ens skriva mitt namn av någon skum anledning. Med tanke på att du sitter här och bara "önskar att de aldrig FÖDS" och massa skit så antar jag att du är en fanboy. Jag skiter väl fullständigt i vad du tycker om 360 eftersom det inte har med saken att göra överhuvudtaget.

Om nu crackersen hackade Sony för det dom gjort mot Geohot så tycker jag det är SÅ JÄVLA RÄTT gjort av dom. Gött att någon har lite civilkurage och står upp emot pengahororna.

Skriv svar