Valve klara med episod-formatet

Robot
Valve klara med episod-formatet

Föränderliga spel à la Team Fortress 2 är framtidens melodi, menar Gabe Newell.

#valve, #team-fortress-2, #half-life-2-episode-one, #half-life-2-episode-two, #half-life-2-episode-three, #half-life-3


Medlem
Valve klara med episod-formatet

Han säger ju att "från ett utifrån-perspektiv finns det inga tecken på att Half-Life rör sig alls." Och skrattar åt det.

Do I dare hope? Har Valve jobbat som svin på HL3? Snälla säg så


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Hoppas dom har en massa HL3 att visa upp på E3


signatur

Game long and prosper

Medlem

HL3 skulle verkligen inte sitta fel...

Medlem

Jag ser verkligen fram mot Half-Life's fortsättning. Jag hoppas att E3 iallafall bjuder på någon nyhet, om bara en teaser iallafall. I år släpps nog inget mer Valve-spel, eller?

Medlem

Source engine 2 med HL3 och CS2 tror jag vi kommer få se snart.

Medlem

Det är klart det kommer. Jag sätter all min trovärdighet på att dom utannonserar ep 3 eventuellt med annat namn på E3.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Är de klara med episode-formatet innan ep3? ehrm...


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Gabe, din lurliga sate, jag vet att du sitter och smider planer om HL3. <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Gabe ser så snäll ut

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Source engine 2 med HL3 och CS2 tror jag vi kommer få se snart.

Glöm inte DotA 2!


signatur

Imperator

Inaktiv

Team Fortress 2 har spårat....

Medlem
Skrivet av showerguy:

Team Fortress 2 har spårat....

Aa måste hålla med, det är en känsla av wtf som infinner sig om man går in på servrarna idag.

Är väl ifs roligare om det spinner ur kontroll och exploderar än att det sakta dör.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tycker TF2 är roligt att spela, däremot inte allting runtomkring, med Mann.Co Store och trading och skit. Visst, det är kul med nya prylar, vapen och hattar, men det börjar gå överstyr.

Men det är fortfarande kul gameplay


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag litar på Valve. Dem lyckas alltid göra det rätta utan att förgripa sig på sina kunder.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Likt HL2 kommer 3:an dyka upp från ingenstans.

Medlem

Jag vet att många tycker väldigt mycket om HL-serien men för mig är det en av de mest överskattade spelen någonsin.
Sa jag det där högt?! Hjääälp!

Inaktiv

Vad synd, när man tänker på vilken skit TF2 har blivit.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av anomali:

Jag vet att många tycker väldigt mycket om HL-serien men för mig är det en av de mest överskattade spelen någonsin.
Sa jag det där högt?! Hjääälp!

Det här kanske kommer att låta konstigt ... men ... jag håller med och tycker också att HL-serien är en av de mest överskattade spelserierna någonsin men jag tycker även att HL-spelen är några av de bästa spelen någonsin. Paradoxalt? Mja, jag tycker helt enkelt att spel som Baldur's Gate II och Dreamfall borde ha fått minst lika mycket uppmärksamhet.


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag kommer sannerligen ihåg när Half Life 2 visades upp på E3 för första gången, och man fick se tech-demo bland annat, samt en modifierad version av Ravenholme. Den känslan......................................


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Dags för HL3.

Medlem

tycker också att HL2 är överskattat. Det är nice och så medn inget direkt sticker ut, utom gravity gun. Karaktären pratar inte och har ingen personlighet vilket för mig sucks

Medlem

"Valve kommer inte fortsätta att släppa avsnittsindelade spel"

Släppte de ens avsnittsindelade spel? typ 2 st? som tog lååång tid sinsemellan.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Likt HL2 kommer 3:an dyka upp från ingenstans.

Hoppas likheten stannar där, hl2 försenades ett år.

Medlem

Gabe <3 Han vet att detta kommer att röra upp tankar om Episode 3 annars hade han inte sagt det

Medlem

Blir det ett nytt CS så kan jag iaf säga att jag köper en box!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

AW8
Medlem

En Episo... Half-Life 3 reveal på E3 skulle inte sitta fel!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Så det blir inget Portal 2: Episode 3 :D:D:D. Nåt som inte stämmer där va. Obvious

Medlem

Team Fortress 2 har bara blivit sämre med varje uppdatering.

Medlem

dom kan köra nya filosofin på allt förutom Halflife! vill ha ett långt väll gjort halflife inte något som är kort och får masa patcher

12
Skriv svar