Valve klara med episod-formatet

Medlem

Asså ansiktet är ju nästan i klass med Activisions Chef.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av kebbe:

Team Fortress 2 har bara blivit sämre med varje uppdatering.

Dagens sanning. Tf2 var mitt MP-spel numero uno ända tills sniper/Spyuppdateringen. Jag stod ut med de tidigare klassuppdateringarna, men då var gränsen nådd med alla hattar och löjliga vapen...

Tänk om det vore 2007 igen... =(

Inaktiv
Skrivet av Jozo:
Skrivet av kebbe:

Team Fortress 2 har bara blivit sämre med varje uppdatering.

Dagens sanning. Tf2 var mitt MP-spel numero uno ända tills sniper/Spyuppdateringen. Jag stod ut med de tidigare klassuppdateringarna, men då var gränsen nådd med alla hattar och löjliga vapen...

Tänk om det vore 2007 igen... =(

Precis samma sak.. pyron och medic uppdateringar var okej. Men sen spåra det efter den stora uppdaten med sniper/spy skiten... nu är det helt förstört.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av kebbe:

Team Fortress 2 har bara blivit sämre med varje uppdatering.

Dagens sanning. Tf2 var mitt MP-spel numero uno ända tills sniper/Spyuppdateringen. Jag stod ut med de tidigare klassuppdateringarna, men då var gränsen nådd med alla hattar och löjliga vapen...

Tänk om det vore 2007 igen... =(

Precis samma sak.. pyron och medic uppdateringar var okej. Men sen spåra det efter den stora uppdaten med sniper/spy skiten... nu är det helt förstört.

På vilket sätt spårade det ut med Spy/Sniper? Att Mannconomy uppdateringen blev en vattendelare det är klart men jag kan inte bry mig mer om det, har nästan lika kul idag som när jag började spela för nästan 3 år sedan. Har typ aldrig haft så roligt i mp spel som när det var dags för soldier/demo update.

OT: Såååå, Half-Life 3 kommer överflödas av hattar? Good to know...

Inaktiv
Skrivet av anomali:

Jag vet att många tycker väldigt mycket om HL-serien men för mig är det en av de mest överskattade spelen någonsin.
Sa jag det där högt?! Hjääälp!

jag tycker endast om half-life ettan. resten är bara skit. o jo! det är den mest överskattade spelserien någonsin...

Medlem

Som sagt, Half-Life 3

Medlem

Okej så dom är alltså klara med det innan dom direkt har börjat? That's pretty bad, Det visar ju verkligen vilket företag Valve är. Girig apor som tar det enkla steget istället för att ge folk det spelarna vill ha. ARG!

Inaktiv

Personligen så gillar jag inte att köpa spel som förändras en massa genom uppdateringar, fixa gärna buggar... Men ändras spelet för mycket så blir man ju bara irriterad, då är det ju inte samma spel längre.

Inaktiv
Skrivet av robineng:

Personligen så gillar jag inte att köpa spel som förändras en massa genom uppdateringar, fixa gärna buggar... Men ändras spelet för mycket så blir man ju bara irriterad, då är det ju inte samma spel längre.

har du ju fasiken rätt i. först får spelet en 9/10 o efter ett år får det 7/10. känns skumt...

Medlem

Hoppas verkligen på ett HL3, dom har ju satt ribban för grafik och fysik tidigare, ska bli sjukt spännande å se vad dom kan ha hittat på nu!

Medlem

Så länge de inte tar betalt för SP delar...
Då menar jag att de inte ska ta betalt för fortsättningen på ett spel...

Medlem

och vart f/n är Episode 3 någonstans då?!

Medlem

Gabe är så jävla gullig.

12
Skriv svar