Tekken-film i 3D i sommar

Robot
Tekken-film i 3D i sommar

Namco Bandai släpper CG-filmen Tekken: Blood Vengeance, manus av Cowboy Bebop-mannen Dai Sato.

#namco-bandai, #tekken-5, #tekken-6-bloodline-rebellion


Medlem
Tekken-film i 3D i sommar

Bra att de inte gör en till vanlig film då den senaste var något outhärdligt värdelös..

Medlem

Nice! Räknas som kanon?

Medlem

tekken film ok, 3D FUCK NOOO!

Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Bra att de inte gör en till vanlig film då den senaste var något outhärdligt värdelös..

CG står det ju

Medlem
Skrivet av krqkan:

tekken film ok, 3D FUCK NOOO!

Vfan snackar du om Fet najs med 3d, älskade cinemtics på tekken 5 , va fett snygga ju.


signatur

"eyuup"

Medlem

såhär gör man en film baserad på ett spel


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Avstängd
Medlem
Skrivet av AssassinCrew:
Skrivet av krqkan:

tekken film ok, 3D FUCK NOOO!

Vfan snackar du om Fet najs med 3d, älskade cinemtics på tekken 5 , va fett snygga ju.

haha^^ hatar 3D, ger mig huvudverk, och om man tar av brillorna så ser man skit! ^^

Medlem

Om Dai Sato har ett finger med i spelet lär det bli bra, kanske till och med riktigt bra, har inte sett filmen som kom för ett tag sedan men jag tror jag likt som med dragon ball filmen kommer fortsätta undvika den som pesten.

Sen är inte en 3D animation samma sak som stereoskopisk 3D även om det senare gör sig bra i det formatet.

Medlem
Skrivet av krqkan:
Skrivet av AssassinCrew:
Skrivet av krqkan:

tekken film ok, 3D FUCK NOOO!

Vfan snackar du om Fet najs med 3d, älskade cinemtics på tekken 5 , va fett snygga ju.

haha^^ hatar 3D, ger mig huvudverk, och om man tar av brillorna så ser man skit! ^^

I detta fallet menas nog 3d-animering.

Medlem

Jupp


signatur

"eyuup"

Medlem

jag måste varigt jävligt dum i huet när jag läste det haha ^^

1
Skriv svar