Rykte: Mer förstörelse i Modern Warfare 3

Medlem

För i helsike, får hoppas det inte är sant.

Medlem

"[...] fokus på förstörbar terräng. Med andra ord precis de saker där Battlefield-serien alltid varit som starkast."

What? x)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

tror de att förstörbara banor kan rädda CoD? PFFFFF hahahahahahaha, den var bra, nej tack, inge mer cod för mig

Rädda CoD? Det går inte direkt dåligt för CoD serien och den behöver nog inte räddas.
___________

Jag vet inte om jag tycker det var en dålig eller en bra nyhet det här. Jag har alltid sätt CoD och BF som helt olika spel som är roliga på helt olika sätt.

Om detta ryktet stämmer kan det vara ett dåligt drag, för då kommer CoD bli "jämförbart" med BF3, och om man i det läget jämför de två spelen så vet nog alla vilket som kommer sparka röv, (BF3)!

Men samtididgt tycker jag det ska bli intressant att se hur det kommer bli. Jag är kluven...


signatur

I want to play a game.

Medlem

Ni vet ju precis som jag att MW3 kommer sälja som smör. Däremot behöver inte det betyda att det är bra, utan lite som EA Sports, man får en liten uppgradering av tidigare upplaga. Förstörbara miljöer låter ganska kul, men frågan är hur bra det implementeras på kort tid.

Anywho, kommer nog inte köpa MW3 då Black ops inte höll så länge för min egen del. BF3 däremot ser jag verkligen fram mot


signatur

Welcome to the Manglerdome

Stör mig på alla som tror att "gamers" inte kan gilla cod, bara casual folk

Btw Hörde jag den ena gurkan säga till den andra
-Vad blek du ser ut
-Ja jag blir inlagd i morgon..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Kogster:

Ja de kan bestämma sig för att klå DICE på ett år... Skulle tippsa DICE krossar dem i skill helt enkelt + minst dubbla utvecklingstiden

DE HAR JU FÖR FAN INTE GJORT KLART BLOPS ÄN!

Skiter fullkomligt i CoD. orkade inte ens pirata blops och det säger ju en del

Blops är så färdigt som det någonsin blir.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Stör mig på alla som tror att "gamers" inte kan gilla cod, bara casual folk

Det handlar nog inte om att gamers inte kan gilla cod. Grejen är att efter cod4 så har det knappt funnits något stöd för gamers utan man har bara fokuserat på casual spelare vilket gjorde att jag slutade helt efter cod4 och kommer nog aldrig gå tbx till cod just pga detta. Vi vill ha rent spel utan massa killstreaks å perks, mod support, dedikerade servrar etc. Och om nu mw3 ska försöka slå bf3 så är det ännu mer fail, visst om det hade varit bad company 2 eller om det kommer en 3a så visst för det är ganska lika till spelsättet, men bf2 etc har ju haft fokus på stor fordons matcher! Hur kul är det att springa runt på jätte stora banor utan fordon? cod:ww (?) hade tanks och hur kul var det?

Går inte att jämföra bf serien med cod serien.

Medlem

Har växt upp med både Battlefield 1942 och Call of Duty 1 så kan säga att jag älskar båda spelserierna lika mycket, även om jag på sista tiden blivit smått äcklad av Bobby Kotick och riktningen Call of Duty tagit. Men CoD är ju nuförtiden ett snabbt skjutarspel, lite som Counter Strike, det är deras stil. Battlefield är stora öppna slag med fordon och taktik (även om taktik inte alltid används så finns det i spelet som en inbyggd funktion).

Det blir ju inte mer uppenbart att Activision är desperata och känner sig hotade av Battlefield 3? Att ändra på spelet för att försöka slå Battlefield på sin hemplan är ju bara idiotiskt.

Visst, lär bli ett close call om vilket spel som säljer mest, vilket Bobby verkar tycka är det viktigaste som finns i spelindustrin just nu. Blir inte ett bättre spel bara för att fler köper det.

Medlem

Med tanke på att DICE siktar på att ta ned CoD från tronen blir det säkert liknande spelmässigt, och om nu Activision vill att CoD ska bli som BF är det lika bra att de slår ihop spelen

Medlem

Pff, ett desperat rykte från en girig Activision chef?
Jag lägger all hype och allt krut på BF3, hela Activision-Blizzard kan ta sig där solen varken skiner eller luktar gott


signatur

Game long and prosper

Medlem

E3 ser ut att bjuda på massor av härliga och smaskiga nyheter. Jag ser fram emot MW3, gillar både singplayer och multiplayer jättemycket. Alltid ett spel som är värt pengarna då man får ett bra singeplayer och många timmar multiplayer.

Inaktiv

Bobby i bilden passar - han borde vara med på spelets framsida!

Jag ser faktiskt fram emot Modern Warfare 3. Det är en helt "annan serie" jämfört med CoD.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

CoD all the way haterz!

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Nån som vet om dom fortfarande tänker använda stenålders spelmotorn som vanligt, eller ska det bli äntligen något nytt och intressant??

Varför skulle de byta spelmotor? Det blir väl fortfarande konsolportat till PC.

Medlem

Jag köper garanterat INTE detta. Jag laddar bara ner det för att köra SP, Infinity Ward gör ett väldigt bra jobb när det gäller handling och känsla i SP, MW1- och 2 har en riktigt bra handling, enligt mig.

Medlem

Nobody likes a copycat CoD! ^-^ (visst finns det spel som BF tog sin ide från...)

Medlem

Bara några år efter

Medlem

hah


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

"Ahh, Battefield 3 looks like its going to be some serious competition, what do we do?"
"Let players blow up stuff, everyone loves blowing up stuff!"

Medlem

Konkurrens - perfekt! Bra skit, det är ju det som för utvecklingen framåt.

Medlem

Det kommer vare en utmjölkad variant på cod4 som inte inehåller det minsta unns av kreativitet... och det värsta är att det kommer sälja.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Konkurrens - perfekt! Bra skit, det är ju det som för utvecklingen framåt.

CoD: Modern Warfare
CoD: World at War
CoD: Modern Warfare 2
CoD: BlackOps
CoD: Modern Warfare 3

Så på 5 nysläpp kanske vi får [säkerligen begränsad] förstörelse? Det skulle nog göra CoD till den minst innovativa spelserien sen FIFA.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Inaktiv
12
Skriv svar