Letar ni efter ett annat MMO att spela?

Medlem
Letar ni efter ett annat MMO att spela?

Börja med EVE online, det svåraste spelet att lära sig spela enligt mig, skriv upp er e-mail om ni vill ha en 21-dagars trial till det bästa MMOt som finns just nu.

EVE är dessutom det ända spelet som jag har upplevt går bra att spela både som hardcore eller casual spelare.

Om du sedan bestämmer dig för att spelet är något för dig och du köper spelet så kommer jag få 1 månads spel tid till mitt eve konto, tack i förhand.

Och även om du tycker att spelet inte är något för er så tycker jag att du ska testa, du förlorar inget på det.

Medlem

Det är kul som fan enligt mig, önskar jag hade cash att förnya min subscription. Vore kul men der har jag inte


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

jag bodde i ett wormhole C4 för en stund sedan plötsligt blev corpet inaktivt och jag flydde till highsec space där jag just nu är miner i gonan :I det går inte fullt lika bra för mig.

det är därför jag försöker ragga lite spelare så man kanske kan få ett PLEX att sälja så man kan börja existera...

Medlem
Skrivet av niko:

flytta till wormhole rymd, bor i ett c5, och tog mig väll 1½ timma med en annan i corperationen att utvinna ett gas moln, så nu sitter vi med 200mil vardera, plus platser vi har kan vi tjäna runt 100mil var när vi är 7 pers.

så vi kör alla via plex och gtc via forum etc. inga riktiga pengar här inte, <3 ccp.

Öhh. Kan man köra det gratis? O.o

Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av niko:

flytta till wormhole rymd, bor i ett c5, och tog mig väll 1½ timma med en annan i corperationen att utvinna ett gas moln, så nu sitter vi med 200mil vardera, plus platser vi har kan vi tjäna runt 100mil var när vi är 7 pers.

så vi kör alla via plex och gtc via forum etc. inga riktiga pengar här inte, <3 ccp.

Öhh. Kan man köra det gratis? O.o

mer eller mindre, om du tjänar tillräckligt med pengar in game går det att köpa game time för dom pengarna
skickade en invitation till dig så du kan testa spelet ^^

Medlem
Skrivet av krythor:
Skrivet av Posuic:
Skrivet av niko:

flytta till wormhole rymd, bor i ett c5, och tog mig väll 1½ timma med en annan i corperationen att utvinna ett gas moln, så nu sitter vi med 200mil vardera, plus platser vi har kan vi tjäna runt 100mil var när vi är 7 pers.

så vi kör alla via plex och gtc via forum etc. inga riktiga pengar här inte, <3 ccp.

Öhh. Kan man köra det gratis? O.o

mer eller mindre, om du tjänar tillräckligt med pengar in game går det att köpa game time för dom pengarna
skickade en invitation till dig så du kan testa spelet ^^

exakt, CCP stödjer nämligen ingame pengar för spel tid.
så de har något som heter "plex" på marknaden i spelet som du kan köpa för 30dagar

sen på forumet så kan du köpa 60dagars GTC via en säker metod där du gör en tråd på forumet och sedan så går man in på sin konto inställningar och accepterar GTCän.

så dras ingame pengar sedan.

riktigt nice lösning.

1
Skriv svar